pátek 17. prosince 2010

Zmazaně rozmazaně

Poprvé jsem se uchýlila k fotkám v nákupním centru. Důvod byl jednoduchý, venku kosa jako z nosa a já opravdu nemám na to, se venku svléknout. Zatím ne. Letošní zima mě ubíjí, díky botám, co můžete vidět na fotkách. Sice je mám až pod zadek, jak říká můj táta, ale je v nich zima. Co zima, prsty vám omrzají tak, že se vám chce brečet. Mamince mě bylo líto, tak mám teď nové druhé boty, snad to s nimi bude lepší, protože horší to už být opravdu nemůže. Věřte mi. Toliko ke stěžování si. 

Včera mi skončil semestr! Takže teď pár dnů zaslouženého volna, než se začnu učit. Ano, letos se budu učit poprvé i o Vánocích ... Volno vlastně taky mít moc nebudu, protože toho mám naplánováno tolik, že budu ráda, když budu ráda :D

Takže fotky mě jsou, jak jinak než rozmazané a na závěr malá ochutnávka toho, co jsem dnes pořídila :) A můžete mi věřit, že jsem se v kabinkách jen nenavlíkla do oblečení z obchodu, abych se následně vyfotila, protože všechny ty kousky už tady byly nesčetněkrát. :)

Přeji všem krásný pátek a já jdu semestr zakončit koncertem Jaromíra Nohavici :) !

Na sobě mám svetry New Yorker, šotrky Háem, punčochy Háem, boty Humanic, doplňky Lindex.

Já už taky matuju !! A velmi mě to baví :)

23 komentářů:

  1. tak ty uz mas prazdniny? super! poriadne to oslav!..inac nenavidim ked mi je zima na nohy...esteze som sa pred zacatim tychto krutych mrazov vybavila =) a vies co? lubim ten tvoj cerveny sal..asi sa cez prazdniny znovu pustim do strikovania =)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkně nakombinovaný, přesně podle mýho momentálního gusta :-).

    Do bot doporučuju koupit zimní vložky - já si teď koupila v Tescu s ovčí vlnou a aluminiovou fólií naspod a je to mnohem lepší ;-) (asi za 70,-).

    OdpovědětVymazat
  3. Tyto Vánoce se taky budu muset učit :/ po tom co jsem se dozvěděla z čeho všeho budeme psát kontrolky, tak se budu věnovat studiu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nesnáším ,když je mi zima na prsty.Takže jsem si pořídila froté ponožky s kytičkama.jinak moc ti to sluší a v těch punčochách musí být teploučko....:-)

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem si učení zakázala :D takže se budu věnovat tradičním svátečním úkonům...
    a sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty poslední dvě fotky! Ach ach, vypadají slibně .)

    OdpovědětVymazat
  7. Priznavam se - Jarka zavidim! A jinak slusi (jak taky jinak:)

    OdpovědětVymazat
  8. Krasa! Ty sortky jsou uzasny


    http://thepalea.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. pekne pekne!
    velmi mile, pohodlne, teple..a vsetko do kopy!..

    OdpovědětVymazat
  10. Hele já to má stejně s jedněmi svými botkami, a pomohl mi kožíšek jakože stélka dovnitř do botky, izoluje to tu zimu odspodu, vloni jsem si takhle hověla, takže letos ho musím v Deichmanu koupit zas:-) Jinak ti to velmi sluší. A s tím svlékáním jsem na tom stejně:-D

    OdpovědětVymazat
  11. moc ti to sluší! A super svetr :)

    OdpovědětVymazat
  12. zima od nohou je nejhorsina svete :(( nosim ted zasadne smartwool ponozky z rockpointu :)) a musim rict, ze i v nezateplenych botach v pohode, tak to zkus! jo a v praze uz maji v HM tu "tvoji" zelenou kabelku!!!
    moc ti to slusi a ty ulovky teeda, nikde jsem je nevidela, takze ocenuju originalitu!! a jarka zavidim :)

    OdpovědětVymazat
  13. ten šálik je úžasný :))!!
    a botičky sú vážne veľmi dôležité, ja už orzmýšľam, či vôbec existujú nejaké čižmy, v ktorých by mi neomrzla noha.. idem to asi skúsiť riešiť hrubitánskymi ponožkami :)
    a prajem pekné prázdniny a koncert! :) tu sa niekto má :) ale tak učiť by sa mi nechcelo.. veľa zdaru :)!

    OdpovědětVymazat
  14. Bože, ten matující lak si musim taky pořídit, je skvělý :) Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  15. Freshion: Podle fotek to vypadá, že jiný nenosím :D ale nosím! Jen vždycky, když se fotím, je tam zrovna ten červený :) Já zase lúbím ten tvůj růžový ...! Výměna? :D

    Adina: Díky za tip! Včera jsem si koupila taky z ovčí vlny v Deichmannu, aspoň do těch kozaček, ale už je nosím i v těch nových botách, a něco na nich bude :)

    Natali: Tak doufám, že to obě všechno zmáknem :)

    Aný: To je :) pletené punčocháče jsou na zimu ideální !

    Beáta: Budeš lít i olovo volovo? :D

    Luci: Je to slibné! :D Aspoň podle mého gusta :)

    V: Jarek byl bezkonkurenční ! A 3hodinový! Ach!

    Hanka: Díky, taky jsem si je už v Deichmannu včera pořídila :)

    Simsalabim: Já ji včera viděla i u nás! v Shopping parku .. zálibně jsem se s ní pomazlila :D Ale včera jsem si ji koupit nemohla a byla poslední :( Díky za tip z Rock Pointu, myslím, že si je pořídím! :)

    Flagbee: Pořiď, je to boží :)

    Czech Foreigner: Ty seš dokonalá! :)

    Děkuju všem!

    OdpovědětVymazat
  16. jojo, můj malý netopýrek a loupežník:-D

    OdpovědětVymazat
  17. nj, semestr sice už skončil, ale začalo mi učící období...tak to dopadá, když zbytek semestru nic nedělám :(
    btw, moc ti to sluší- ta šála je perfektní!

    OdpovědětVymazat
  18. přesně takové punčochy scháním.. děkuju za typ! :)

    OdpovědětVymazat
  19. fotky z nákupního centra jsou zajímavým kompromisem mezi fotkami z pokojíku a mrazem provoněnými snímky z ulice, parku, pole, louky, či tak =)

    OdpovědětVymazat
  20. mne sa pacia tie boty.

    http://girlwiththeblackarm.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.