pátek 31. prosince 2010

2010 trochu jinak

Jak já se tomuhle chtěla vyhnout ... Ale nějak mi přijde hloupé jen navázat v článcích, dělat jako by jeden rok neskončil. Věřte, že v reálném životě to dělat budu. Silvestr mě nevzrušuje, nevzrušuje mě nový rok stejně jako mě nevzrušují oslavy narozenin. Mám ráda vánoce, na to pozor :) 

Přesto se na rok 2010 nezlobím. Nebyl nejúžasnější, jako u většiny. Byl krásný i smutný. Získala jsem pár nových přátelství, velikou zpovědnici v podobě Ef .. naopak toho dost ztratila. Zjistila jsem, že toho zvládnu více než si myslím, a že jsem rozhodně silnější, než jsem se domnívala. Nemám ráda zásahy do soukromí a nemám ráda předsevzetí. Když je hůř, zase bude jednou i lépe. A mně je teď dobře. Hezký nový rok Vám všem!

Moji lidé roku 2010:

První setkání s Beátou, ze začátku roku 2010

Image and video hosting by TinyPic
Zatím poslední společné fotky s Beátkou, prosinec 2010
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Moje milá Ivii, škoda že až z Brna, proto je naše setkávání se omezené ... ale brzy to napravíme!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Samozřejmě Andy, moje stálice :))

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Přicházení a odcházení .. přinejmenším přátelství napořád - Alli
Image and video hosting by TinyPic
A v co doufám v novém roce? 
V další setkání s touhle drobnou kráskou Alicí (které doufám skloubíme v rendez-vous ve čtyřech přinejmenším - Alice, Agnes, Beáta, Linda!)

Image and video hosting by TinyPic
V první setkání s Agnes, už jen kvůli tomu hříšně sexy pozadí přeci!!
Image and video hosting by TinyPic
 A třeba i další setkání ...

... se zpovědnicí Evou ...
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
.. a ve více vnitřního klidu a správných rozhodnutí ! 

V neposlední řadě děkuju všem svým čtenářům, i nečtenářům a jen návštěvníkům, že sem chodíte a komentujete, díky za blog, díky za Vás. A pokud se tady bavíte alespoň z poloviny jako já, je to pro mě dostatečnou odměnou!

Jo a fotky bez dovolení sprostě ukradeny: Ef, Marcipánce, Agnes a Alici.

27 komentářů:

  1. Budu se snažit tvé přání vyplnit! Krásný Nový rok!

    OdpovědětVymazat
  2. skvele..fakt pekny clanok...aj ja chcem taketo stretutia..s uzasnymi ludmi!! uzi si to!!

    OdpovědětVymazat
  3. chichi, musíme to stihnout do konce ledna*

    OdpovědětVymazat
  4. :D ta fotka zadku je najlepsia

    OdpovědětVymazat
  5. iviii!
    tú by som už aj ja rada videla :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky! Mám radost, že vidím fotky a znám to místo. (náměstí v Ově) Tvůj blog je úžásný a ráda bych tě někdy poznala. .)

    http://dasdushablog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Lindi, tak držím palce, ať se ti všechna přání splní!!! A za mě můžu říct, že tvůj blog miluju. Krásný nový rok! ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. To je krásný... měj hezkej novej rok :)

    OdpovědětVymazat
  9. Lindi děkuju moc! je pro mě čest se v tomto článku vyskytovat... a rande ve čtyrech nebo tří nebo i jen dvou moc chci a těším se na něj!
    tak šťastnej novej! :*

    OdpovědětVymazat
  10. krásný článek Lindo :) ať je ten další rok krásný krásnější nejkrásnější!

    OdpovědětVymazat
  11. Super, Super super!!!
    krasny novy rok!....

    OdpovědětVymazat
  12. Teda holka, zaskočila mi z tebe vánočka. Děkuji! Doufám, že se o povolnosti mého zadku brzy přesvědčíš osobně.
    P.S. Miluji tě, jo? :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ef, rozhodla jsem se, že musíš přijet ty, abychom tvé mamince vyvrátily mylné domněnky o Ostravě! :D

    Fresshion: Děkuju, drahá!

    Marcipánka: Sakryš, vážně?! To se ovšem na první pohled jeví jako nemožné. Budu vytížená školou, až budu brečet. Uvidíme.

    Napoleon: No jo, páč je Agnes nejlepší!

    Jiří: díky :)

    Babo: To ona tebe určitě taky! :)

    Dasdusha: Ooo děkuji převelice :)

    Magdi: Děkuju moc! My se snad taky někdy zvládneme potkat :))

    Kočka: díky!

    Lili: Ty taky, krásko! :)

    Alice: Copak čest tady být. Čest byla tě poznat, i tobě krásnej novej!

    Czech Foreigner: díky kočko!

    Juliette: Díky :) tobě taky!

    Agnes: Doufám, že Lukáš uplatnil ten sexy chvat sevřeného hrudníku a vánočka vyskočila zpátky na talíř :D PS: Já tebe.

    OdpovědětVymazat
  14. krásné vzpomínky, hodně takových i plno nových přeji do nového roku!

    OdpovědětVymazat
  15. krásný článek, krásný nový rok, i když jak říkáš, možná to nepostřehneš - že je Nový, já v tom nic velkého také nevidím;)=)

    OdpovědětVymazat
  16. krásne :)

    prajem šťastný nový rok :)!

    OdpovědětVymazat
  17. vy ste se s Allim rozešli jo? to mě mrzí. ať je ten další rok pro tebe super. mám tvůj blog ráda.
    Léňa

    OdpovědětVymazat
  18. Krásný článek :-) Asi si taky půjdu nostlagicky zavzpomínat, i když to nemám moc ráda...
    A všechno nejlepší v roce 2011, ať potkáš další skvělé lidi a těšíš se z maličkostí! A já se budu těšit na další články :-)

    OdpovědětVymazat
  19. děkuji! nic nepotěší člověka módou cvrnklého tak jako komentář od "zkušenější duše z oboru" ;) =)

    OdpovědětVymazat
  20. Milý článek a hlavně milá přání .. Šťastný nový rok ! K ^^

    OdpovědětVymazat
  21. To je skvělí článek! :)
    A super fotky, fakt!:)

    OdpovědětVymazat
  22. stastny a vesely a novy a teda aby byl i lepsi!! at se ti ty prani vyplni, princezno!

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.