čtvrtek 30. prosince 2010

Ježíškovo

Letos to bylo jiné. Od Ježíška jsem toho mnoho nečekala a hlavně nic nepotřebovala. Po letech jsem došla k závěru, že mi nic nechybí. A proto všechny dárky, které jsem dostala byly taky překvapením .. nebylo to to známé "napiš seznam, toho co chceš a my to obstaráme" ... Letos to bylo opravdu Ježíškové.
Tak tady je pár fotek :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

A nakonec ze samotného Londýna - miluju těžítka!
Image and video hosting by TinyPic

31 komentářů:

  1. Ach, ta Audrey Hepburn!! Musim si přát k nejbližším narozeninám! <3 Já zase dostala kalendář a životopis, Audrey mám čím dál tím raději :))

    OdpovědětVymazat
  2. juuu Lord of the dance..tych aj ja raz pojdem kuknut..a Audrey...je skvela..a brosna! a tazitko! vsetko je kuzelne!!

    OdpovědětVymazat
  3. audrey:)) videla som zatiaľ len jeden film, čiže mám čo dpoháňať

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná kamej, nevíš z jakého je obchodu?

    OdpovědětVymazat
  5. Dostalas Burberry! Hustokrutě :D Na Lordech jsem kdysi byla v Praze, takže ty si užij velkolepě...A Audrey ti ukradnu, až budeš klidně spát :-*

    OdpovědětVymazat
  6. super darčeky.. a páči a mi že su nečakané .. a nakoniec sa pridávam k ostatným a tu audrey chcem taktiež ..:)

    OdpovědětVymazat
  7. jůjůjů,hepburnovská kolekce je jasný přání na příští rok!!!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Já chci tu Audrey kolekci <3 a vlastně všechny tvoje dárky :)))

    OdpovědětVymazat
  9. Nedávno jsem se na tu kolekci dívala na netu a chtěla si ji objednat :)

    OdpovědětVymazat
  10. :) ja si ju chcem tiež prelistovať. A na budúce Vianoce zavediem tvoju taktiku, lebo darčeky máš naozaj ohromné *

    OdpovědětVymazat
  11. skvele, jezoch se hezky cinil a musel zapojit i vlastni mozecek, to je mile :) krasne kousky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkné dárky. :) To můj Ježíšek by bez nápovědy nekoupil nic tak pěkného, bohužel. :(

    OdpovědětVymazat
  13. bože!ta kolekci Audrey! tys musela být hodná:)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to máš fajn, že máš takovýho nápaditýho Ježíška.
    U kolekce Audrey mi ale chybí My Fair Lady, to je můj oblíbený :)

    OdpovědětVymazat
  15. ta kolekce Audrey to je fákt pěkný! a k Lordům - koukni na tohle http://www.youtube.com/watch?v=m0rrLdWLu_0&feature=player_embedded :D

    OdpovědětVymazat
  16. Audrey!!!..supeer!


    www.juliettefashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Tenhle rok jsem taky nepsala dopis takže taky samá překvápka. Kolekce vypadá fakt dobře.. a Muži, kteří nenávidí ženy je skvělá kniha :)

    OdpovědětVymazat
  18. Musím tvému Ježíškovi pochválit vkus :) Ta brož je krásná!

    OdpovědětVymazat
  19. Nejvíc Ti závidím filmy s Audrey Krásnou Hepburnovou,po těch jsem letos hodně toužila jenom si Ježíšek nevzpoměl :/ Aspoń ví,co příští rok! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Freshion: Po Lord of the dance jsem toužila už dávno! :)

    Foly: No to teda máš! :)

    Lucka: Vůbec netuším. Ale řekla bych, že byla někým vyrobená. Podle mě z obchodu nebude.

    Alice: :D :D :D brečela jsem smíchy :D

    Ann: Asi to tak zavedu i na léta příští, byla to fajn změna, že? :)

    Jinak děkuju všem!

    OdpovědětVymazat
  21. A doufám, že všechny svou Audrey taky dostanete! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Krásné dárky, věřím, že obrovsky překvapily a potěšily!!!

    OdpovědětVymazat
  23. jé, ty jsi byla fakt hodná.. Audrey!!!

    OdpovědětVymazat
  24. Moc pěkné fotky. Ta brož je úžásná a to těžítko taky. :)

    kuk na můj blog? :)
    http://dasdushablog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  25. úžasný těžítko, skvělej blog !! :) Jdu Tě "sledovat" :D

    OdpovědětVymazat
  26. Děkuji, slečny!

    Katka: Ooo díky za pochvalu :) jdu omrknout novou čtenářku!

    OdpovědětVymazat
  27. Moc pěkné fotky! Skvělé dárečky:)!
    Děkuji Ti moc za komentář:-*

    Happy New year!:)

    Nanny

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.