pátek 24. prosince 2010

Štědrodenní článek

Je takovou směsicí pár fotek z poslední dní. 

První dvě fotky jsou snahou vyfotit si nové vlasy, hned po návratu od nejšikovnějšího kadeřníka. Ta vysmátá je tady čistě jen pro pobavení všech. Rozesměje mě pokaždé, když se na ni znova kouknu. Házela jsem hlavou a fotila rozevláté vlasy, až z toho vznikla fotka, na které to na první pohled vypadá, že jsem byla obdarována rovnátky nastálo :D





Další fotky jsou ještě z pondělní Prahy :) K vidění tady jsou například moje nejlepčejší nové zimní boty.

Tuhle rackovitou mám ráda :)
 Lumix - mého srdce žampión :)
 Andy nové brýle v hlavní roli - cestou domů ve vlaku :)
 Mně jdou nejlépe přirozené pózy.

 Čekání na Alici, kupující si jízdenku

V úterý jsem fotila, čím jsem v Showroomu byla obdarována Ježíškem v podobě Káti a Káti.



A ve středu jsem balila dárky do infantilního papíru.



KRÁSNÝ ŠTĚDRÝ DEN VŠEM!

29 komentářů:

  1. Máte neuveriteľné šťastie, že máte možnosť chodiť do toho showroomu......:)

    OdpovědětVymazat
  2. ach ach..ten showroom to ti je vec..pekny jezisko..a ta fokta smejemsazetovyzerazemamstrojcek je perfektne =) Stasne a Vesele Lindi!!

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou krásné fotky :-)) a ta vysmátá mě taky rozesmála a mělas naprostou pravdu, Andy ty brýle opravdu moc sluší.
    Krásné Vánoce :-)

    OdpovědětVymazat
  4. tyjo,to krajkovany z showroomu je super...a ten oranzovo-hnedej svetr sem si malem taky odvazela domů:)
    aaaaaa...ta fotka na zasmátí je skvělá:D:D

    OdpovědětVymazat
  5. tie fotky si pozerám stále dookola, neviem ktorá sa mi páči viac ! :) Šťastné a Veselé ! <3

    OdpovědětVymazat
  6. Ty vlasky ti moc slusi:)
    Pekne Vanoce!

    OdpovědětVymazat
  7. malíčku, přeji ti ty nejkrásnější Vánoce! ještě máš u nás pod stromečkem něco malinkého :))
    :-*

    OdpovědětVymazat
  8. Ivanka: To máš pravdu :) taky si toho patřičně vážím.

    Freshion: Nejlepčí ježíšek to byl! :)

    Lucy: Jsem ráda, že fotka splnila svůj záměr!

    cookies: Ona si ho chtěla odvézt Andy, ale komu nakonec ehm slušel? :D

    Paramore: Ty jsi stejně nejmilejší :) děkuju!

    A: Děkuju .. a vlnité jsou ještě lepčejší! Ale o tom zase příště :)

    Beáta: Jéé, to se těším teda :) I tobě krásné vánoce a i Honzovi :)

    Lin: děkujuu, tobě taky :-*

    OdpovědětVymazat
  9. oh ta fotka prahy je neskutečná ! :) krása, moc příjemný článek :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já mam papír ještě infantilnější :D

    OdpovědětVymazat
  11. ta rackovitá fotka je krásná! a jsem jediná, koho zabalené dárky vypadají, jako bych si na ně sedla? ehm, jsem talent :D

    OdpovědětVymazat
  12. Žůžasné fotky! Skvělé boty, krásná šalá, úžasně zabalené dárečky a super věci z šourůmu:))

    Krásný štědrý den i tobě!:)

    OdpovědětVymazat
  13. Ty jo, ten balící papír se mi moc líbí!!

    OdpovědětVymazat
  14. si ma pobavila tými prvými dvomi fotkami:)

    OdpovědětVymazat
  15. krásné Vánoce kočko! A mimochodem, mám ještě infantilnější papír :D

    OdpovědětVymazat
  16. krásne fotky, veľmi ti to pristane.. a lanvinovský Ježiško, proste super...

    OdpovědětVymazat
  17. ten papír je nejkrásnější a nejroztomilejší a nejpotěšení hodnější, vlasy ti nejrozkošněji sluší a měj ty nejproradovanější a nejprojedenější Vánoce! =)

    OdpovědětVymazat
  18. máš to ale krásný papír!!;)
    snad sis dnešní den užila. Natie

    OdpovědětVymazat
  19. prosímtě odkus máš ten svetr z druhého obrázku?
    jinak veselé vánoce!

    Juli

    OdpovědětVymazat
  20. Tak to tě lituju bez vany bych se asi zbláznila :D

    OdpovědětVymazat
  21. Krásné svátky i tobě:)
    skvělý papír a fenomenální brýle!

    OdpovědětVymazat
  22. Tve boty a bryle Tve kamaradky nemaji chybu!

    OdpovědětVymazat
  23. Musím říct, že po ostříhání vlasů jsi krásně prokoukla :) a sobí papír je úžasný, do stejného mi kamarádka zabalila dárek a bylo mi líto ho rozbalovat :D

    OdpovědětVymazat
  24. Czech Foreigner: Nevěřím, že je to možné! :D

    A děkuju slečny!

    Nadia: Kam se hrabou kozačky, v těhle je hlavně teplo! Jsou k nezaplacení :)

    Džejn: děkuju :) taky si to myslím!

    OdpovědětVymazat
  25. botky jsou krásné, takové by se mi taky hodily :) A papír je super!:D

    www.jollburrfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  26. Přeji ti krásné vánoční svátky! :) P. S. Ty nové vlasy jsou super! Vypadáš teď francouzsky šik! :)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.