úterý 21. prosince 2010

H&M Showroom


Včera jsem si měla možnost rozbalit ten nejhezčí předvánoční dárek, co jsem si mohla přát. Káťě a Káťě děkuju hned v úvodu, protože se bojím, že včera moje radost nebyla vidět dostatečně :). Zpětně si uvědomuju, že jsem pořád byla trochu jako ve snu a jen čekala, kdy mi odněkud přiletí facka a někdo zakřičí "Prober se z toho snu už sakra!".

A pokud se to snad dá měřit, dostala jsem ještě hezčí dárek. Po zazvonění na Showroom, nám otevřela jak jinak, než usměvavá Káťa a moje periferní vidění už mělo v merku růžovovlasou Alici,sedící na pohovce. Radost jsem měla jako malý Jarda. Víte, my se měly s Alicí vidět, jenže má dnes těžkou zkoušku (držím palce!), takže z toho naoko sešlo, ale ona stejně nakonec přijela! Tak pozitivního a optimistického člověka, vedle kterého se můžete jen pořád smát jsem nepotkala už dlouho. Naposled před rokem v podobě Beátky, ale to je jiný příběh :D.

Taky děkuju za možnost vzít s sebou Andy, protože za ochotu fotit mě v dešti, sněhu, slunci i mrazu, jí to snad bylo dostatečnou satisfakcí a odměnou v jednom :) A taky ochotu poslouchat moje nadávání, když jí to focení nejde :D.

Byl to prostě náročný, ale nejbáječnější den! 


 Andy ty brýle děsně sluší! :)




 Byla to láska na první pohled, s těmahle botkama!


HEZKÝ DEN!




29 komentářů:

  1. Css, Alici napíše a na mne se vyprdne. Jsem nafučená. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nevyprdla .. mám v plánu velké věci a na hvězdném nebi vidím tebe, Beátku, mě a Alici pohromadě. Vidíš se mnou?

    OdpovědětVymazat
  3. A ja som kde ? :) a krásne fotky, krásny deň ***

    OdpovědětVymazat
  4. doprčic, ty brýle tam předtím nebyly! :D doufám, že jsi za mě alici dala alespoň pusu :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem zvědavá na kousíčky, které sis nakonec vezla na výlet do Ovy ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. moc jsem ti to prala, tak jsem rada, ze zadna facka neprisla a ze snu te neprobudila :) a ta posledni fotka je skvela, hezky vysmata hihi :) krasne vecicky, hezky mne nalakavate, uz mam z tech fotek vybranou celou hromadu veci, ktere budu vyhlizet :)) a pak jen jaro, at se v tom da chodit venku :)
    jo, a tesim se na ty velke plany s bea, agnes a alici :)

    OdpovědětVymazat
  7. krasne ja som sa zamilovala k botkovanym botickam ktore vyzeraju ako miumiu!..tie musim mat!!..
    a ta tasticka je super!!

    OdpovědětVymazat
  8. Lindi hrozně moc ráda jsem tě viděla byl to fakt super :) Doufám že to bude mít i pokračování! A děkuju za krásný slova uplně se červenám :)

    OdpovědětVymazat
  9. juj, ptáčci a hrdličky, to jsou nové proužky pro nadcházející jaro - léto.
    a zbožňuju tvůj rozjařený výraz nad stojan plným oblečení na poslední fotce. =)

    OdpovědětVymazat
  10. No konečně, jsem si pořád říkala, jaktože ještě Lindu nepozvaly do showroomu :-) Mám radost za tebe!

    OdpovědětVymazat
  11. oo super, ide z toho veselost,a skvelá jar!

    OdpovědětVymazat
  12. Když o tom tak mluvíš, tak vidím :).

    OdpovědětVymazat
  13. Paramore: Tebe bych nejraději měla všude! Proč nejsi z Čech, hm?

    Beáta: Příště ji opusinkuješ sama :D

    Simsalabim: Děkuju moc, Leni :))

    Juliette: Držím palce, ať je seženeš!

    Alice: Bez pokračování by to nešlo! Všechno bude :)

    Josefina: Rozjařený, to je správný výraz :D děkuju.

    Blanche: Děkuju moc!! Jsi zlato :)

    Babo: To bych řekla, už se nemůžu dočkat jara :)

    Agnes: Tak vidíš, hvězdo :P

    OdpovědětVymazat
  14. ale tak ty boty jsou úzasný!

    OdpovědětVymazat
  15. Jenom vidím fotky, už se rozplívám blahem :)

    OdpovědětVymazat
  16. Juuu, ta kabelka s peříčkama je opravdu úžasná!!! Musel to byt super den! :)

    OdpovědětVymazat
  17. krasa! Kabelka me oslnila nejvic, ach ach. Muselo to byt super:)

    OdpovědětVymazat
  18. nenenene, já nezávidím, nene.
    možná jenom trošku :D

    OdpovědětVymazat
  19. Za mesiac mám prijímačky do Prahy, táák ... :)

    OdpovědětVymazat
  20. Lucy and Caroline: Tak to mě moc těší!

    cookies: Viď, že jo!

    Luci: Nedivím se :D

    Ejvi: Byl mooc ♥

    Terka: Pokud jenom trošku, je to snesitelné :D

    Paramore: Uuu vážně? To je supr. Škoda, že nejsem z Prahy, ale dej vědět, kdy přesně je budeš mít. A pokud tady budeš od září studovat, tak je to jasné, to si tam tu cestu najdu! :)

    OdpovědětVymazat
  21. i ty brute? ne samo preji, pac si zaslouzis a ty kabelka je fantastic bombastic!

    OdpovědětVymazat
  22. dufam ze ste si odniesli tu LASTOVICKOVU uzasnicku kabelku...achhh...zas sa znova potvrdene ze TO miesto je jednoducho raj (a jasne ze zavidim..sakra..a ako!!) vezmite sa so sebou =)

    OdpovědětVymazat
  23. krásný nový vlásky! a ukaž nám brzo, čim tě tam obdarovali..na to já koukám ráda:)

    OdpovědětVymazat
  24. Ty brýle jsou perfektní:D Už se těším na přílet vlaštovčího vzoru:) A nový účes tě rozzářil, opravdu ti moc sluší:)

    OdpovědětVymazat
  25. rozmýšľam, že tie leopardíkové sandále vlastním už, akoto že sú znova?

    OdpovědětVymazat
  26. *V*: Děkuju moc :)

    Freshion: Neodnesla .. :D

    xpixiex: Pokusím se, ale nejspíš prostřednictvím celých outfitů :) (jeden už mám nafocený ;)

    Tezera: Ty jsou teda! Ale sluší málokomu :) Děkuju za vlasy :)

    babo: To netuším, ale taky jsem si to říkala ... :)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.