neděle 26. prosince 2010

Sako


Tohle sako s koženými klopami je prvním kouskem z Showroomu, který tady můžete vidět. Byť je velikosti 38 a původně si ho vyhlédla Alice, jsem trochu škodolibě ráda, že jí bylo malé a mně se rozzářily oči, když mi padlo jako ulité. Protože je naprosto parádní ! (Ale nechtěla bych ho vidět ve velikosti 34). Záclonkové tričko je taky novinkou, ale mnou koupenou :)

Na sobě mám: džíny Bershka, boty Deichmann, záclonovité triko New Yorker, tílko H&M, sako a náhrdelník H&M Showroom.  

HEZKÝ DRUHÝ SVÁTEK VÁNOČNÍ :)








28 komentářů:

  1. Nádhera! To sako je dokonalý, tričko taky, boty ještě lepší... ach <3

    OdpovědětVymazat
  2. sako skvělý...taky mám jedno z showroomu ale zdaleka nee tak fešácký:)
    a ty boty? závidím víc než obvykle.)

    OdpovědětVymazat
  3. superské sako ! .) a botky ! júj

    OdpovědětVymazat
  4. páči sa mi aj sako- ktoré ti na tej prvwej fotke pekne tvaruje pás, a aj tričko, ktoré je také jemne erotické:)))

    OdpovědětVymazat
  5. sačko je super! a páči sa mi aj tričko :))

    OdpovědětVymazat
  6. Dobře sis v Showroomu vybrala - sako a náhrdelník jsou nej!

    OdpovědětVymazat
  7. Prosím kolik stály ty boty z deichmanna a sou pohodlný? Dík, T.
    P. S. Vypadáš suprově. Ty vlasy jsou taký rošťácký. :-))

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuju slečny! Taky to sako zbožňuju :)

    Anonymní: Stály necelých 1200,- a pohodlné jsou extrémně :)

    OdpovědětVymazat
  9. teda Lindi teď to zní jako že sem totální velryba! ale vážně ti hrozně sluší :) a to krajkatý je taky skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Alice, kušuj ! Právě, že nezní! :D Když já se svou 34 oblíknu sako 38, je jasný, že tady je něco špatně a tebou to určitě nebude! :) A zase tak malé jsi no neměla, pokud si dobře pamatuju :-P A děkuju!

    OdpovědětVymazat
  11. ty máš mega vosí pas, ani jsem si toho ve skutečnosti nevšimla a sako je fakt slušivé, to se musí nechat ;-)
    Andy

    OdpovědětVymazat
  12. Sačko, záclonka, boty = úplne bezkonkurenčné!

    OdpovědětVymazat
  13. Ach nejake sako si musim uz aj ja kupit!..lebo mi to moc chyba!..
    a super s trikom!..

    OdpovědětVymazat
  14. Ano! Tak to je nádherný outfit!
    Obzvláště ten vršek! Do toho jsem se přímo zamilovala :D
    Opravdu perfect!
    Sluší ti to!
    Nanny

    OdpovědětVymazat
  15. Záclonové tričko je úžasné ! Zajtra pádím do NY .)

    OdpovědětVymazat
  16. moc se mi líbí barva těch džínů, moc se mi líbí tvé boty a začínám uvažovat, že v nadcházejících nákupech budu new yorkeru věnovat více pozornosti;) =)

    OdpovědětVymazat
  17. eh, 38?..to bych já potřebovala tak 42 tybrďo :D

    ale mega ti sluší, i to tričko je pekelně super!

    OdpovědětVymazat
  18. ja mám asi slabosť na saká! - ale páči sa mi aj to triko pod ním :)

    OdpovědětVymazat
  19. Sako je krásně střižený...a mimochodem máš moc pěkný blog...

    OdpovědětVymazat
  20. tohle sako jsem tam ukoristila taky! :) akorat teda velikost 36 :D je celkem tesne, ale nosim ho ted skoro porad, jako izolacni vrstvu :D a to tricko ti zavidim, vypada(s) skvele ;)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.