pondělí 6. prosince 2010

Pecha Kucha Night 2


Druhá Pecha Kucha je za námi. Byla ve znamení bolesti zad, u mě lehkých záchvatů paniky z množství lidí okolo. Při příchodu jsem si řekla "cože, tady nacpou 600 lidí?" .. Inu nacpali. Ale stejně. Atmosféra skvělá, organizace lepší než u první Pecha Kucha (začátek včas apod.), dle mého. I to stání se dá vydržet, když je na co koukat. A koukat na co skutečně bylo. 

Pecha Kucha věnuji dva články, tenhle se týká fotek prezentujících, prostředí apod. A ve druhém budou fotky lidí .. tedy já a část přátel, se kterými jsem pkno absolvovala. Na jeden článek by toho bylo příliš mnoho :) Komentrujte, který chcete! A pokud jste tam byli, ocením i vaše názory, případně nějaké porovnání s první PKNO. 


Co se týče místa konání - první místo konání bylo rozhodně zajímavější. Tajemná oblast dolu Hlubina, kam se někteří z nás za normálních okolností nemají možnost dostat. Byla to více "komornější" akce, než druhá PKNO. Na druhou stranu 600 lidí značí docela velké ambice organizátorů, tohle zvládnout, nemyslíte? A já myslím, že to zvládli. Fabric se mi zpočátku nelíbil, ale kam jinam chcete v mrazu, tolik lidí umístit. Navíc ta "kočovnost" Pecha Kucha, z místa na místo je další věcí, která mě na této akci láká. Necháme se překvapit, kde se uvidíme příště!

Pavel Polok - jeden z organizátorů při úvodním "projevu" k Pecha Kucha, před zahájením prezentací.

Pánové ze Studia Najbrt (Studio Najbrt má na svědomí ostravské logo !!! - mimochodem jste pro tohle logo?)

Studio Najbrt - Pražské jaro .. 

Studio Najbrt - aneb jak je práce ovlivňuje v soukromém životě
Studio Najbrt pro Toxique

Daniel Piršč 

Daniel Piřšč a jeho termoska na vajíčko! :)


Jiří Surůvka aneb "Je třeba tady s tím městem něco dělat!"

Jiří Surůvka


Moc moc lidí !

Konec prezentací - ukončení se opět ujal Pavel Polok
Organizátoři PKNO - Pavel Polok, Klára Žilová, neviditelný Martin Lindovský, Tereza Bednaříková, Lukáš Adámek a nepřítomný Jiří Vicherek.

Prezentací pravděpodobně nejvíce zaujal celý klub Fabric pan Jiří Surůvka. Já osobně jsem se těšila na Daniela Piršče, a Studio Oficina (Prima Cool - logo, spoty na ČT2 - Jiný prostor).

Druhý zmiňovaný článek již zítra!

5 komentářů:

  1. som zvedava na dalsi clanok...no podla tohto to vyzera fakt zaujimavo..termoska na vajicko je najsamsuperska!!

    OdpovědětVymazat
  2. Já si myslím, že studiu Najbrt se opravdu povedla nová image Toxique- to byl dobře promyšlený tah! Jinak logo se mi opravdu nelíbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno bylo boží! Jen ten oficiální drink, který chutnal jako svařené jehličí mi moc nechutnal :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ha. Dan byl u vas na Pecha Kuche? Co vam tam peknyho povidal? :)

    OdpovědětVymazat
  5. skoda skoda, zas mi to neklaplo, fnuk :( tesila sem se piršče, oficinu i najbrt, !!! logo mam hodne rada, obzvlast jak se to postupne objevuje ve meste fakt v sirokem pouziti, tak to ma byt.
    btw bavi me ty cerne obroucky vsech bryli an fotkach :)) dresscode .))

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.