úterý 28. prosince 2010

Čepicová


Lin je čepicová. Krom toho, že je taky šátková a šálová (asi v 4násobné míře, než čepicová), ale o tom zase jindy. Čepicová je Lin proto, že opravdu nesnáší, když fouká. Když ofina není tam kde má, když ji bolí uši. Hlava má být v teple! To nevíte? Tak si kupte sakra čepici, a uvidíte, co je to za slast. Největší zálibu mám v čepicích s lulánkem. Nevím, proč ten název, ale používám ho od doby, co tyhle čepice nosím, což už je pár let. Jsou prostě lulánkovité. Bohužel tenhle výraz znají jen lidé v mém blízkém okruhu, a v okruhu širším jsem se setkala pouze s nechápavým "cože"? Inu pro Vás, a Vám podobným je zde tahle ilustrační fotka. Už se jistě chápeme, viďte? (V současné době je arzenál čepic rozšířen o dva kousky.) A co vy? Jste čepicoví ?

A ano, článek jsem měla v počítači dobu delší než dlouhou, a proto jsou na fotkách ještě mé dlouhé vlasy. Článek je uvěřejněný na popud Alliho, že mám něco už zase přidat, a tak mu ho i věnuji, jelikož je milovník čepic, jako já.










HEZKÝ DEN!

42 komentářů:

  1. ja také čapice volám šmolkovské!
    ooo vlasy :-)

    OdpovědětVymazat
  2. krásne sú.. čo je v zime lepšie ako teplá čiapka..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za komentář!
    Skvělý čepicee:-)

    OdpovědětVymazat
  4. ach tie vlasy...a LULANEK je superske slovo...asi si ho zaradim do slovnej zasoby..a vies ze ti to s nim pristane?? a ani nehovor o satach a solaoch..to je moja slabost =)

    OdpovědětVymazat
  5. o satkach a saloch som mala na mysli of course...v poslednej dobe pozorujem u seba fakt zhorsenu citatelnost toho co napisem =)

    OdpovědětVymazat
  6. Babo: Taky dobré slovo!! :D A nic nemá na tu tvoji hřívu :)

    Katica: Taky si to myslím!

    Natali: Neděkuj! :)

    Freshion: Tak máš návrh na článek - tvoje úchylka na šaty! :D

    OdpovědětVymazat
  7. jsi čepicová právem! čepice ti děsně seknou! a máš skvělé linky na očích, jak se k takovým přijde? já když se o něco pokusím tak to mám skoro až na čele nebo si vypíchnu oko...:)

    OdpovědětVymazat
  8. sluší ti to aj s lulánkami :))

    ja som skôr baretková, tých mám už peknú zbierku :))

    OdpovědětVymazat
  9. Czech Foreigner: Děvče milé jednoduše. Ty nejobyčejnější linky značky Basic a zkoušet a zkoušet. I když s něma to jde vážně samo! :)

    OdpovědětVymazat
  10. och. Krásna si prekrásna ! A čapicový milovník som takytak. Aj keď ja som skôr na tie bombrlcové :)

    OdpovědětVymazat
  11. jakto, že tam máš dlouhý vlasy? kouzla?

    OdpovědětVymazat
  12. carmabelle: Ooo barety, ty mi nesluší :)

    Julie: děkuju!

    Paramore: Vyměním! Lulánkovou za jednu babmulkovou, ty si totiž jaksi neumím koupit :D ! Stejně jako ty hezké teplé sekáčové svetry!

    Marcipánko, druhý odstavec nabízí rozhřešení, i když kouzla by byly lepčejší.

    OdpovědětVymazat
  13. Njn, to se to fotí a nosí, když někomu ty čepky tak seknou ,-)

    Já jsem taky spíše na ty barety... I když... když je kosa, tak se i ta čepka hodí...

    OdpovědětVymazat
  14. Jé to je hezký název.Tyhle čapky jsou stejně nejlepší a tobě to sekne..:-)))

    OdpovědětVymazat
  15. lulánek je jak lulínek a z toho šulínek :-D
    Andy

    OdpovědětVymazat
  16. tych teda mas:) ta petrolejova alebo aka to je je podla mna naj :)

    OdpovědětVymazat
  17. Proč mi, sakra, čepice nesluší tak jak tobě!!! Ale i tak na to kašlu a v zimě čepici nosím. Jak říkáš, nechci mít umrzlé uši a chci mít hlavu v teple:D

    OdpovědětVymazat
  18. chicht, jsem tupá, vidím alli a přeskakuju věty O:)

    OdpovědětVymazat
  19. Když ofina není tam kde má << presne toto! taktiež som čapicová lulánková:P
    -
    theDOMINICA.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Jé, já mám taky celkem ráda čepice, problém je, že mi většina z nich nesluší :-/ :D ale mám ráda asi stejný typ jako ty, dokonce mám pocit, že tu modrou máme stejnou ;)

    OdpovědětVymazat
  21. já čepice nenosím, ptž zastávám názor, že v nich vypadám jako Lulan. :) takže proti profouknutí uší se bráním sluchátkama :D

    ale tobě děsně seknou, se nedivím, že v nich máš zálibu...nejvíc se mi líbí hned ta první!

    OdpovědětVymazat
  22. ty ve výrazných barvách ti sluší nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  23. áá, všechny jsou bezva! ani se ti nedivím, že v nich máš zálibu, ohromně ti sluší :)!

    OdpovědětVymazat
  24. rozhodne cepicova, nejlepe bambuloidni :) letos pribyly tri... nastesti mi to slusi, mati mi vzdycky zavidi :) a satky a saly jsou nutnost, kdyz vidim nejaky hezky, malokdy odolam, nase police v predsini proto strasne preteka. ale opravdu nesnasim,dkyz na mne nekde fouka, z toho ciha bacil, a bacily ja nerada :)
    sakra a me se strasne libis s tema dlouhyma vlaskama, tos mi nemela delat :) uz jsem si SKORO zvykla!

    OdpovědětVymazat
  25. Jsi nejvíc nejkrásnější! Já jsem taky čepicová a nechápu lidi, co čepice v zimě nenosí. Vždyť jim musí bejt hrozná zima, přeci! Dneska jsem doma při uklízení našla tři čepice, ale není jich nikdy dost :-)

    OdpovědětVymazat
  26. A prý že nemáš ráda filájovou :-) Anténkovitá se mi tuze líbí, ale na tobě se mi líbí nejvíc ta tyrkysová!

    OdpovědětVymazat
  27. Ten název mi přijde adekvátzní, jinak já mám čepice taky ráda, jenže v nich vypadám mnohdy právě jako lulánek:-D

    OdpovědětVymazat
  28. Děkuju slečny!

    Bianca: Ta se líbí nejvíce i mně, bohužel se mi hodí k oblečení jednou za zimu :D

    Katie: Já jsem si řekla, že mi sluší a tak to tak je :D Kdysi jsem si taky myslela, že vypadám blbě, ale už je mi to fuk! Hlavně mít hlavu v teple!

    Foly: To je ale špatně!! :D

    Simsalabim: Já se zase divím, jak dlouhé jsem je měla :D Ten rozdíl si člověk stejně uvědomí až na fotkách. Ale nelituju! :)

    Blanche: Přesně! Páč hlavou uniká nejvíc tepla. A lidi jsou divní :D

    Ef: Jak kterou filajovou :-P tenhle odstín akceptuju :D

    OdpovědětVymazat
  29. těšila jsem se na to :) moc ti to sluší uplně všude ty potvůrko! ale nejvíc se mi líbí ten poslední lulánek :)

    OdpovědětVymazat
  30. čepicová jsem rozhodně, bez čepice tak od listopadu nevycházím, jednoduše nesnáším zmrzlou hlavu, potom mě z toho bolí.
    a nejlepší varianta pro mě je, když je na konci lulánku(tleskám tomuto překrásnému výrazu) ještě bambulka =)

    OdpovědětVymazat
  31. Jsem ráda, že jsem narazila na další blogerku z Ostravy! :) Máš super čepice, můžeš si vybrat na každý den jinou. :)

    http://dasdushablog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  32. Alice: Dyť já ho musela přidat už kvůli tobě :)

    Josefina: taky dobrý! bambulky můžu, i když čepici s bambulí nemám ani jednu!

    Beáta: a dvanáctiprsá

    OdpovědětVymazat
  33. Když tobě ty čepice tak sluší!To bych byla taky potom čepicová,až bych byla otravná! :)

    OdpovědětVymazat
  34. Hezký večer..jojo potkaly, já jsem hnedka věděla, že jsi to ty, ale nevěděla jsem jestli tě ,,otravovat,, nebo ne :) já si říkala ty jo vždyt mě nemůže znát přeci
    Měj se hezky
    Pet

    OdpovědětVymazat
  35. Pasuji tě na čapkového experta, samozřejmě hned po mně.

    OdpovědětVymazat
  36. jéj kolko ciapok a vsetky ti pristanu :)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.