úterý 7. prosince 2010

PKNO - my


Co ještě dodat. Na pkno jsme byly s Andy opět mezi prvními, opět ještě než se vůbec mohlo pouštět, ale proklouzly jsme. Mám vždy aspoň čas si všechno vyfotit, zabrat strategickou pozici a nehnout se z nejlepšího místa, atd. Pak přijela Beáta s přítelem, "samozřejmě jsme zase šíleně pomluvily všechny blogy", uvažovaly koho známého bychom mohly na pkno potkat. Simsalabim, hledaly jsme tě! :) Jo a dostala jsem nejmilejší brož, která je jako malé chlupaté zvířátko.. zdokumentuji už brzy. Snad, možná .. grr nemám na nic čas!

Drahá Andy

Je to holka šikovná, ta Beátka! 

Nějak často si na fotkách hraje s ovocem .. musíme se na tuhle její libůstku zaměřit blíže :D 

David - je mi 20, ale moje záda bolí jako by mi bylo 60.

Beáta: "Pojď musíme vést intelektuální debatu." ... Já: "Víš, že já se intelektuálně bavit neumím!" 

Vojenské sáčko second hand, triko Lindex, džíny Bershka, boty Humanic, pásky po mamince, náhrdelník Fler.cz, šála C&A, taška Marks and Spencer

Andreo!!!


David mi hrozí prstem! 

19 komentářů:

  1. Jde vidět, že jste si to užili, co dodat... snad jen to, že Vám to všem moc slušelo :)

    OdpovědětVymazat
  2. krasne vsetko! a ta biela masla je nadherna!!...

    OdpovědětVymazat
  3. Boží fotky, je vidět, že jste si to užili. A Beátka je fakt tak roztomilá. A sluší vám to všem, holky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Neznám snad nikoho roztomilejšího, než je Beáta:) (možná moje dvouletá sestřenice, když jí byl rok:D:D ) A oboum vám to prostě moc sluší a tak(ta šála je úžasnáá):D:D:)

    OdpovědětVymazat
  5. :) tvoje kamarádka na mě působí hrozně roztomile :) a kamarád intelektuálně :D a ty máš hrozně krásnou postavičku :)

    OdpovědětVymazat
  6. do haje!! no ja jsem avizovala dopredu, pozvanka na oslavu narozenin pritelova sefa se neodmita :/ to se vzdycky nic nedeje a pak vsechno naraz :( fnuk fnuk podruhe, mohly jsme se pokouset vest ty intelektualni debaty spolecne hehe. VSEM vam to sluselo! extra pochvala pro tvou salu, boticky a pasky, beatky masli a botky, andy svetrik a daviduv kabat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vám to tam s Beát. tak pristane- och krásky :)

    OdpovědětVymazat
  8. byl to super večer se super lidmi...abych to shrnula :D

    OdpovědětVymazat
  9. ty jsi krásná:) a tak štíhlá:)
    sluší vám to, zasmála jsem se u popisků;)

    OdpovědětVymazat
  10. Jste se dokonce domluvily, abyste společně ladily, šibalky :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná, já ti začínám neutuchajícně závidět že ti tak sluší barvičky, já jsem v nich bledá:-/

    OdpovědětVymazat
  12. Doufám, že jste sbalily barmana, když vám to tak sekácky slušelo.

    OdpovědětVymazat
  13. BEZVA FOTKY! SLUŠÍ VÁM TO :) NÁDHERNÉ FAKT! SUPER BLOG!

    OdpovědětVymazat
  14. Děkujeme všem!

    Agnes na baru byly jen neochotný barmanice :D

    OdpovědětVymazat
  15. chi chi :)) , skvelé fotky! a ten pokec ku nim nemá chybu ! :)

    OdpovědětVymazat
  16. jéé.. ta mašličková čelenka je úžasná:)
    Vídeň je hrozně krásná když je takhle vánočně vyzdobená, to se jen tak nevidí. Prahu mám také ráda, jezdili jsme tam hodně takhle před vánoci.. vždy se mi vybaví Staromák:)
    děkujem, už se těším, dlouho jsem teď nakupovat pořádně nebyla.
    natie

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.