sobota 4. prosince 2010

Sobotní směs



Jenom narychlo. Den zasvěcuji učení, večer je Pecha Kucha Night Ostrava. Nafotím všechno, slibuji! Tyhle fotky jsou z minulého týdne, pořízené pár minut předtím, než jsem vyrazila do školy. Nic moc, já vím. Nemám doma velké zrcadlo, kde bych se vešla celá, nemám stativ, a nemám ráda samospoušť. Ale lepší než drátem do oka, ne? :D A tu šálu miluju. Pekla jsem muffiny. Bylo třeba odzkoušet naši novou elektrickou troubu. Plus na závěr fotky výhledu z mého pokoje: První letošní sníh a sníh o týden později pro porovnání. A na úplný závěr, co je pro mě symbol podzimu/zimy.

Čepice Cropp, šála - babička, sako second hand - původně Pimkie, svetr New Yorker, džíny second hand, řetěz Gate. 

Zbytek článku po kliknutí na další fotky :)



 Vojenské sáčko, koupené min. týden v sekáči - bude součástí oblečku na dnešní Pecha Kucha :)

 Jeden z prvních vánočních dárků, přišel poštou od drahé Ef a radost snad pod stromečkem udělá mámě.




První letošní sníh - i přes depresivně působící fotku mi udělal radost, když jsem ho minulou sobotu ráno uviděla :)
 První letošní hezky vypadající sníh :D



Muffiny. Poprvé jsem se pustila, do těch klasických. Jinak jsem vždycky pekla extra čokoládové (tzn. i čokoládové těsto), takže jsem vyzkoušela jiný recept, pro změnu, a jsou perfektní.
Myslím, že všichni nějaký ten recept máte, ale pro případ, nebo pro Beátu :D:

Potřebujeme:
125 g másla,
100 g curku krupice,
2 vejce,
250 g hladké mouky,
1 lžička prášku do pečiva,
5 lžic mléka,
2 čokolády (stačí jedna, na dvě jsem si to upravila já, protože jsme s tátou velmi čokoládoví)

Troubu předehřejem na 180 °C. Změklé máslo, cukr, vejce ušleháme, aby se cukr rozpustil, přidáme mouku s práškem do pečiva a promícháme. Nakonec přidáme mléko a čokoládu. Pečeme cca 20 minut.




 Příště dám do košíčku více těsta, u každého receptu nakynou jinak :)

A co je pro mě symbol podzimu už od malička ? Jednoznačně kaštany. Pečené, vařené, syrové. Je mi to fuk. Letos je to spíše symbol zimy, protože si dávám ty kupované. Díky horkému létu ty podzimní, co normálně sbírám v parku, letos nebyly ..


HEZKÝ VÍKEND :)

23 komentářů:

  1. ach...milujem muffiny a prave minule som si kupila take super farebne kosicky..uz sa tesim ked ich otestujem!! a ten sal vyzera najsamlepsejsie...fakt! nepovedala by som ze sa mi niekedy bude pacit zlty...teda..a vyzera tak super ziarivo (a to ja rada) ..no co si kocica!! a uzi si tu peča kuču!!

    OdpovědětVymazat
  2. Včera jsem pekla taky mufínky :D ale těsto bylo kakaovo-skořicové + čokoládové kousky. :))

    OdpovědětVymazat
  3. týýýjo, přemejšlim, jak vlastně chutnají kaštany :D vybavujou se mi totiž jenom ty čokoládové :D neměla jsem je fakt strašně dlouho, letos si je musim koupit, díky ta tip!
    moc ti to sluší a dostal mě plakát Šakalí léta, ten je úžasnej! :))))

    OdpovědětVymazat
  4. To sáčko vypadá super, já se byla kouknout tam pak a nic:-D

    OdpovědětVymazat
  5. v šálce musí být teplíčko a ten svetír se mi líbí asi zase zavítám do NY.muffiny mám nejradši mrkvové :-D.Jinak kaštany jsem nikdy neměla ,ale už dlouho je chci ochutnat snad se k tomu konečně dokopu...

    OdpovědětVymazat
  6. milujem tento post!
    tvoj šál je skvelý veselý farebný, sáčko tiež,a tie tvoje očiská, aj ja si chcem tak super vedieť tie linky spraviť, som úplne nešikovná!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, Lindo! Tady prodávají všude na ulici pečené kaštany. Tak krásně to voní a je to hrozně vánoční :-) A to tvoje sáčko je prostě božské, jsi kočka!

    OdpovědětVymazat
  8. Rebeka: Ani já jsem netušila, že se mi žlutá zalíbí! :)

    An: Ta tvoje muffinová kombinace zní více než fajn! :)

    Doughnut: Jéé, jsem ráda, že sis ho všimla. Oblíbená součást pokoje a nejlepší divadelní hra, co jsem kdy viděla. Chodila jsem na ni několik let, až do derniéry, ze které mám tenhle plakát. A napiš pak, jestli ti kaštany chutnají :)

    Hanka: Ne-mož-né!! :D

    Aný: V zimě nosím jen šály, ve kterých je teplo! :D

    Babo: Jsi zlatáá! Děkuju :) Kup si nejlevnější linky, co existují - basic nebo she a s němi to jde skvěle! :)

    Blanche: Děkuju! Nejraději mám stejně vařené :-P

    Bianca: díky!

    OdpovědětVymazat
  9. mnam mnam !!aj ja som dnes peikla!..

    OdpovědětVymazat
  10. Ta šála je fakt krásná,sluší Ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  11. ta fotka v zrkadle je fakt super :) moc ti to slusi

    OdpovědětVymazat
  12. krásný zimní fotky! a ty jsi krásná jako vždy! závidim ti ty tvoje velký kukadla :) a mám chuť něco upíct! ale hlavně - miluju kaštany! letos jsem je ještě neměla a teď na ně mám takovou chuť že bych se někam vloupla! mňam!

    OdpovědětVymazat
  13. vážně ti to moc sluší, jsi ohromně fotogenická.. :)
    zbožňuju ten tvůj náhrdelník, který máš na té fotce z koupelny. kde jsi ho sehnala???

    OdpovědětVymazat
  14. miluju tvoje sáčko, muffiny a kaštany :))

    OdpovědětVymazat
  15. já tě peču! žádné muffiny péct nebudu! :D ještě bych se znemožnila! :D

    OdpovědětVymazat
  16. ty nejak opeknievas ci co
    to nie je fer :D opat a zas
    ivi

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Lin, dovol, abych tě pozvala na casting na remake slavného filmu Prázdniny v Římě na hlavní roli. Máš v sobě takové to charakterní kouzlo jisté A.H. ;-) A kukuč Audrey Tautou.

    OdpovědětVymazat
  18. mnáám mafinky :)moc sa mipáči tento tvoj clánok :)vela fotiek :)..možem sa spýtať aký foták to mas? panasonic? či,... aký tip? D.

    OdpovědětVymazat
  19. Děkuju slečny!

    Alice: Taky jsem je právě měla až min. týden poprvé letos :) už mi po nich bylo smutno :D Bez nich podzim není podzimem!

    Anonymní: Wow, já a fotogenická? To si právě nemyslím, ale děkuju! :D Náhrdelník je z Lindexu, možná ho ještě v nějakém seženeš :)

    Ef: Vyhráváš soutěž o nejmilejší koment! ;)

    Anonymní: Jasně, že můžeš .. Panasonic Lumix dmc fz-38 .. :)

    OdpovědětVymazat
  20. hmmm, krásne fotky!
    také pečené gaštany by som si dala :)) aj keď teraz to už vyzerá skôr na zimu ako jeseň... :))

    OdpovědětVymazat
  21. jeej tak je to on :D práve uvažujem nad kupou fz 38...pozdáva sa mi-podla recenzii,aj fotiek...aa to že je to panasonic :D...priatel na tuto značku nedá dopustiť :D...ty osobne si sním spokojná?

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.