středa 22. prosince 2010

Lindy shop

Otevřela jsem druhý blog, kde budu dávat věci na prodej z mého šatníku. Už se tam objevují první kousky. Tak mrkněte tady, pokud chcete. Stálý odkaz rovněž můžete najít tady VPRAVO, pod archivem příspěvků :).

Hezký den!

10 komentářů:

  1. Ako kukám, k upratovaniu skrine si zaujala rázny postoj :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak :D :D Ty věci nevynosím, vyhodit je rozhodně nechci ... takže tak :)

    OdpovědětVymazat
  3. no zatim na to jdes polehoucku .) ja vcera vytridila dve modre ikea tasky.. asi si otevru sekac, nez to nafotim, umrou mi zada :)) preju zdarne obchodovani!

    OdpovědětVymazat
  4. No v počítači mám ještě dalších 10 věcí nahraných :D ale jsem líná. Takže zatím jen takhle. Jinak jsem vyhodila 4 tašky celkem :D, jednu tašku darovala a ta pátá je plná těch věcí na prodej :D

    OdpovědětVymazat
  5. oh nad niečim podobným som uvažovala aj ja, lebo už mám megaplnú skriňu!ale ked mne je tak luto rozlúčiť sa s tými vecami, bojím sa že by som to potom ľutovala.

    OdpovědětVymazat
  6. Babo: Taky se bojím. Ale jsou tam věci, které prostě třeba i nemám dobré už. Takže rozloučení s nimi se nebojím. A pak si dycky řeknu, když už jsem tu věc neměla několik měsíců na sobě, tak už si ji stejně určitě nevezmu :)

    OdpovědětVymazat
  7. a Linda rozjela byznys!=)

    OdpovědětVymazat
  8. :-)) No super, bych si i určitě vybrala, kdyby mi to nebylo všechno malé :-))

    OdpovědětVymazat
  9. Yay: Ty kokso :D můžu říct jenom yay!! :D :D Divím se, že sis toho všimla až ty!

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.