úterý 14. prosince 2010

Vídeň


Ne nebyla jsem ve Vídni. Tedy byla, ale loni touhle dobou. Letos vzpomínám. Díky špatné organizaci času, vlastně chybějící organizaci všeho, mi letos Vídeň nevyšla. Proto aspoň vzpomínám na tu loňskou. Možná vyjde na jaře? Už jsem zažila Vídeň podzimní i adventní, a jarní mi chybí. Beztak mám jaro nejraději :) Byli jste někdo ve Vídni na jaře? Kdy je Vídeň nejhezčí?  Fotky okem Olympusu e-420. Tak pojďte vzpomínat se mnou.





 A to je konec, přátelé!

PS: Kdybych vám přišla na některých fotkách zaseknutá (např. ta první a ta pod pánem se santovskou čepicí), tak je to tím, že jsem opravdu měla bloknutý krk. Což se hodilo, vzhledem k tomu, že průvodkyně stále říkala "A podívejte se nahoru na tu krásnou výzdobu, na ten strop", atd.

23 komentářů:

  1. bola som na jar vo Viedni a bola nádherná. Najkrajšia je ale v zime ... ako všetko ! :) A kľudne si s tebou jednu jarnú Viedeň naplánujem .)

    OdpovědětVymazat
  2. buď ráda, že jsi letos nejela. Jezdím do Vídně každý rok jako průvodce a letos tam bylo bezkonkurenčně nejvíc lidí...zima, déšť...vůbec nic hezkého. V létě je to lepší, trhy máme i čr:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja byla ve vidni v hroznem paraku a nevim, ta zima by mozna byla i lepsi:)

    OdpovědětVymazat
  4. takže tuším 14 foto zo spodu!..mileee!!..starsne zlata si na tychto foto...



    www.juliettefashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Modrá ti veľmi pristane. Ja mám rada Viedeň v každom období. Dúfam, že sa tam čo najskôr dostaneš.

    OdpovědětVymazat
  6. mňam , mňam , já jedu do Vídně tento týden , můžu se zeptat , co to držíš dobrého v rukách ? vypadá to mňam. :D

    OdpovědětVymazat
  7. miluju tu fotku se srdíčky na stromě :) a tebe of course :))

    OdpovědětVymazat
  8. koukam, ze se stou vyzdobou opakujou :) my se vratili v nedeli, bylo to moc hezke, jen pocasi bylo fakt slabsi nez na tvych fotkach,ale co cekam v prosinci, ze :) moc ti to slusi, nejvic se mi ale libi fotka s tou plackou nebo co to je :))

    OdpovědětVymazat
  9. Jů, krása, á se letos ještě chystám do Vádně, nevíš náhodou, jestli tam ty trhy mají otevřené i v neděli?
    Díky,
    J.

    OdpovědětVymazat
  10. Já právě byla ve Vídni přesně před rokem a teď na to s láskou vzpomínám, nejradši bych se okamžitě sbalila a jela znova! Vídeň mám spojenou se zimou, takže o Vánocích mi přijde nejhezčí :)

    OdpovědětVymazat
  11. Boží palčáky!!
    Tak teď se chystám na pečení muffinů dle tvého receptu, trojitou dávku udělám. Tak su zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky. Já ve Vídni nikdy nebyla. Vlastně jednou jo, asi před 15 lety a nic si z toho nepamatuju...ale podívala bych se tam ráda (hlavně do obchodů, že). Na jaře tam musí být krásně :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Paramore: Milá nabídka! Já bych do toho šla :)

    Julie: Je fakt, že já jsem to počasí chytla loni dobře. Bylo těsně pod nulou. O týden později bylo ve Vídni 20 cm sněhu a pod nulou 20 °C :)

    A.: Právě proto bych nejraději jela na jaře, to je ideál!

    Juliette: Myslíš sedmou odshora :D ? Děkuju! :)

    Eva: To já taky!

    Meggie: To je jen langoš po Rakousku :)

    Beáta: To já taky, já zbožňuju celý ten strom. A já blbka si nekoupila těžítko s tím srdíčkovým stromem, co tam bylo :/

    Anonymní: To bohužel nevím jistě..

    Luci: Myslím, že má své kouzlo v každém období. Já pořád nevím, jestli se mi líbila více na podzim nebo v zimě :)

    Ef: Dej více těsta do košíčků, než jsem dávala já. Tak 2/3 :)

    OdpovědětVymazat
  14. tak na první seš mega! krásná!

    OdpovědětVymazat
  15. schonnbrunske zahrady na jar jsou nadherne! rozhodne doporucuji:) ale i zima ma neco do sebe:) moc hezky prispevek:)

    OdpovědětVymazat
  16. Podle mě je Vídeň krásná vždycky. Ale já osobně mám nejraději podzim. :) To na mě Vídeň dělá tak krásně nostalgický dojem... :)

    OdpovědětVymazat
  17. Chystám se do Vídně na školní výlet!A ano na jaře!Zažila jsem letní Vídeń,nesčetněkrát vánoční,takže na tu jarní se už těším! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jééé, mám strašně ráda Londýn, úplně nejvíc ze všech měst na světě, ale Vídeň je taky moc krásná :-))) ale trošku mě rozhodilo počasí a tak nemáme žádné fotky, no příště :D ;-)

    OdpovědětVymazat
  19. stačilo mi keď som videla tú prvú fotku- si tam naj.naj + vieš aké si mi urobila chute s tou 11? fotkou? :( :D

    OdpovědětVymazat
  20. ja sa do viedne chystam tento utorok a uz sa neviem dockat :) je to krasne mesto

    OdpovědětVymazat
  21. na jar! a zasnežená! tak ako tento piatok, bolo krásne!

    OdpovědětVymazat
  22. přijde mi, že kdo nebyl tenhle rok ve vídni, tak snad ani neexistuje nebo co =D
    ale je to nespravedlnost, vy jste tam neměli tu břečku co my =/

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.