neděle 19. prosince 2010

Krátce ve zkratce

Výraz člověka, který řekl kadeřníkovi, že chce zastřihnout konečky a přišel o 3/4 délky? 


Doufám, že jste postřehli nápadně skrytý sarkasmus, protože tohle je přesně to, co jsem chtěla. Po měsíci těšení, včera byl konečně volný den a čas zajít si ke kadeřníkovi! :)
Takže výraz člověka, který má, co chtěl! :)


HEZKOU NEDĚLI !

A děkuju za 180, vážení! :)

37 komentářů:

  1. vy ste sa s Beatou dohodli ci ako?? =) ...ja pre zmenu nechavam dorast...vzdy som mala mikado alebo aj kratsie..takze vidim ze kazdy ma potrebu zmeny...=) ale vies co? vyzra to fajne!!

    OdpovědětVymazat
  2. Sekne ti to moc!

    http://thepalea.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Hustéééé!! Budete s B. dvojčiny :-)

    OdpovědětVymazat
  4. takže dneska dvě mikádnice v akci! a Jaroš nám bude přizvukovat :D

    OdpovědětVymazat
  5. :( předtím Ti to slušelo mnohem víc! Teď mi připadáš jak malý chlapec místo sexy ženy:( Ale tak změna je život. Dara

    OdpovědětVymazat
  6. No, kamaratke sa to naozaj stalo. Chcela len zastrihnut konceky a zobrala jej asi 20 cm z nadhernych dlhych vlasov :D

    OdpovědětVymazat
  7. kratší = rozhodně lepší :)

    Z.

    OdpovědětVymazat
  8. tj! tomu rikam zmena, ale slusi - vypadas "sexyzensky"

    OdpovědětVymazat
  9. žjů to je supr! jsi uplně novej člověk! :)

    OdpovědětVymazat
  10. všímam, že začalo nejaké mikádo obdobie:), najprv Beáta,teraz ty,,, Ale pristane ti to :)

    OdpovědětVymazat
  11. ste sa s Beátkou dohodli, viď že jo ? :) Ale si krásna v každom prípade, s každým účesom *

    OdpovědětVymazat
  12. wou aka radikalna zmena. no hlavne ze si spokojna :) a svedci ti to.

    OdpovědětVymazat
  13. Tyjo Linďák nečekala bych takovou změnu:P ale rozhodně tě to omladilo, v tom dobrém slova smyslu:-) a když si ten střih představím vlnitý, budeš jako malé děvčátko. Za změnu dávám 1 s hvězdičkou.
    Lucie

    OdpovědětVymazat
  14. Pro všechny spekulanty! :) Žádná spiklenecká dohoda s cílem vás zmást, mezi mnou a Beátou neproběhla. Jen jsme měly obě náladu na změnu ve stejný čas :-P A děkuju za pochvaly!

    OdpovědětVymazat
  15. je to hezké, ale trochu nezvyk:) natie

    OdpovědětVymazat
  16. no toto! pripadas mi trochu zenstejsi ve smyslu dospelejsi, a zaroven stihlejsi :) zajimave :) ja vsem zavidim dlouhatanske vlasky, protoze sama je mit nemuzu, takze mi vzdycky prijde lito, kdyz se nekdo takhle radikalne smikne, ale kdyz si vzpomenu na sebe a ten uzasny pocit po prechodu z dlohych na mikado... tak to plne chapu :)) a hlavne, strasne ti to slusi, takze vsecko OK .)

    OdpovědětVymazat
  17. jééj uplne ti to sadne nadherne to je!!!!!
    cela tvar ti tak pekne vystupila , alebo ako to povedat :)


    www.juliettefashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. No teda, to je super změna! :-) Sluší ti to moc!

    OdpovědětVymazat
  19. změna je neuvěřitelná, sluší ti to, ale přesto se jako milovník pačesů přikláním k té původní variantě

    OdpovědětVymazat
  20. Taky jsem se před měsícem ostříhala a musím říct, že si zase nechám narůst dlouhé vlasy...! :( Krátké jsou ještě otravnější než ty dlouhé, neboť je prostě jednoduše nemůžeš dát do culíku...ale nechci tě odrazovat, moc ti sluší a jen doufám, že tvé nadšení brzy neopadne!:D

    OdpovědětVymazat
  21. Jakože hezké ale, dlouhé jsou lepší, můž názor. Budu si muset zvyknout...

    OdpovědětVymazat
  22. Natie: Děkuju!

    Simsalabim: Jaktože nemůžeš mít dlouhé?

    Juliette: Jsem stejného názoru! :)

    Blani: Děkuju moc!

    Zu: Chápu, taky jsem byla dlouholetá zastánkyně ...

    Mielle: Mně culík, prosím, jde! Takže pohoda :)

    Hanka: I já si budu zvykat :)

    OdpovědětVymazat
  23. Asi budu po těch pochvalách troufalá, ale mně se na Tobě ty dlouhé upřímně líbily mnohem více:-) Ne, že by Ti to neslušelo, sluší Ti to, má to šmrnc, jen je to prostě nezvyk účes a na můj vkus až moc krátký :-))

    OdpovědětVymazat
  24. Sluší já se dlouho odhodlávám ale nebudu se po vás holky opičit :)

    OdpovědětVymazat
  25. Lindi protoze mam super extra jemne vlasy jak peri, tj vypadala bych s dlouhyma jak zmokla slepice :) ale nosila jsem na gymplu az pod ramena, skoro do pul zad :) a pak jsem to jednou usmikla.. a od te doby udrzuju v tehle delce a slintam nad dlouhyma :)

    OdpovědětVymazat
  26. když jsem byla malá, tak jsme se s kamarádkou na mikádu vážně domluvily :D
    mně se teda na tobě líbily vác delší vlasy, ale hlavně, že jsi spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  27. asi tě zastřelím :D, já chtěla vždycky vlasy jako ty, každopádně klobouk dolů za odvahu, změna vždy prospěje, jen si na tebe budu muset určitě zvykat - nová Lin :))

    OdpovědětVymazat
  28. další odvaha! to vám asi předčasně přinesl Ježíšek né?

    OdpovědětVymazat
  29. Každopádně vypadá super-svůdně, opovaž se na mě dělat oči. Já mám Lukáše.

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.