středa 1. prosince 2010

Kavárenští povaleči v Dunbaru

Na kafi s kamarády. V rámci objevování nových ostravských kaváren (nových, rozumějte "mnou doposud nenavštívených"), jsem konečně vyrazila okouknout kavárnu Dunbar. Kavárna je hned naproti zpřátelenému Danielu, o němž jsem už kdysi dávněji psala tady. Dunbar je v jiném duchu než Daniel, a přesto spolu obě kavárny korespondují. Výběr v nápojovém lístku, je opravdu rozmanitý, a připravený na kterékoliv roční období. Nutno uznat, že horkou čokoládu mají chutnější než v Danielu. V téhle vám stojí lžička. Kafe s krustičkou, co si dala Andy bylo taky skvělé. Dále doporučuji svařené džusy, ve kterých najdete zajímavé kombinace. Celá kavárna je jen spoře osvětlená, což mi nejdřív přišlo fajn. Znemožnilo mi to však focení, a později to na mě začalo i působit uspávacím dojmem. Já raději světlo. Ale interiér byl kouzelný. Nejraději bych ho mávnutím kouzelného proutku přenesla k sobě domů :) Fotky jsou z města, cestou do kavárny a na konci fotky přímo kavárny.

A jsou staršího data, proto nikde žádný sníh! :)

A dnes vám prozradím jen to, že jsem dostala včera ten nejhezčí předvánoční dárek a šíleně se těším, až se uskuteční! ;)



 Maminka mi teď kupuje ty nejlepší koblihy ! A jsou plněné pudinkem :)






 Sako second hand, původně Pimkie, legíny Tally Wejl, triko H&M, kruhová šála C&A, hrdličky fler.cz, pásek po mamince.



Opravdu mě mrzí, že fotit bylo nemožné, a bleskem nechci nikoho obtěžovat. Takže vás nabádám! Mrkněte zde do galerie přímo na oficiálních stránkách! Stojí to za to.

VAŠE LINDA

36 komentářů:

  1. Vypadá to uchvancancujícně. :) Doufám, že se tam někdy dostanu, když bydlím pár kilometrů od Ostravy. Prozradíš mi, kde Tvoje maminka kupuje ty mňamkozně vypadající koblížky?
    J.

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto s tebou sohlasím, Dunbar patří taky k mým oblíbeným..ach ta čokoláda!

    Na fotkách se mi moc líbí náhrdelník-hrdličky-kouzelný.

    Mambule.blogspotc.om

    OdpovědětVymazat
  3. Náhrdelník je krásný!A líbí se mi kombinace barev.:)

    OdpovědětVymazat
  4. mňam, hned bych si to dala! a ty vypadáš skvěle, čim dál tim líp. nejsi ostříhaná? ofinu máš ostříhanou ne? a jak jsi udělala ty krásný vlny? i líčení, outifit supr, prostě fakt kočka .))

    OdpovědětVymazat
  5. Ten náhrdelník je kouzelný a ta šálka je skvělá:) Sluší ti to!

    Koukla jsem na fotky té kavárny a vypadá to tam nádherně!!... a je to i hezky nafocené:) Fakt mě mrzí, že se do Ovy nedostávám častěji;)

    OdpovědětVymazat
  6. to triko mam aj aj velmi pohodlne!a paci s ami nahrdelnik!!

    OdpovědětVymazat
  7. tak tie hrdliky su najsamroztomilejsie!! a ty samozrejme tiez!! kombinacia taska opasok a boty..pekne!! mm...a prezradis kde robia pudingove koblihy??

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se moc líbí, jak má ta taška udělaný rameno jako copánek a vůbec celkově to máš fakt hezky sladěný! :) Ptáčci na krk jsou taky bezkonkurenční.
    Není předvánoční dárek pozvání do showroomu? :)

    OdpovědětVymazat
  9. krasni ptackove!! a strasne hezka kombinace te sraroruzove s hnedou, moc ti to slusi :) na kavicku /cokoladu taham draheho uz nejaky ten vecer, tak snad ho sakra konecne vytahnu nekdy :)) slint mam chute :)

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za tip na kavárnu, vypadá opravdu skvěle a doufám teda, že najdu i čas tam zajít....

    Jinak jako předvánoční dárek i mě napadl showroom... Tak jakpak to asi je?!:) Prozradíš nám to? :) Jakože nechci mluvit za všechny, ale jsem prostě jen ženská zvědavá... a ostatní jsou na tom možná podobně..

    OdpovědětVymazat
  11. Zase ti to sluší ta kobliha vypadá mňamózně a kavárna je fakt moc hezká, líbí se mi ty barvy a přijde mi taková trošku orientální, dobrý výběr :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Celá outfit je super, más to moc hezky sladěné. A hrozně se mi líbí ty holubičky nebo poštolky nebo co je to za ptáky...;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Povedená kombinace!! Hodně se mi to líbí! A máš dvoje legíny? :-)

    OdpovědětVymazat
  14. -oh ten blezer je tááák perfektný :)
    mnam-kobliha :)

    OdpovědětVymazat
  15. ľúbi sa mi, ľúbi... :) krásny uťfík!

    OdpovědětVymazat
  16. Líbí se mi náhrdelník a Tvoje vlasy! :-) Moc pěkné fotky!

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní1: Máma je nakupuju v kantýně u práce a to je na radnici. Takže nemám tušení, kde jsou normálně k sehnání :)

    Anonymní2: Děkuju mnohokrát! Ofinu jsem tehdy možná ostříhanou měla, jsou to starší fotky a stříhám si ji sama :) Vlasy jsou - alá jak to uschlo, tak jsem šla ven.

    Julliete: Musím si koupit minimálně ještě jedno v jiné barvě :D je boží.

    Simsalabim: Starorůžové moc není, spíše cihlové .. a určitě vytáhni !! Buď naproti k Danielovi nebo do Dunbaru a nebo do obou, jestli je ještě nemáte odzkoušené!

    Magdi: Výrobkyně říkala, že hrdličky, takže to jsou moje hrdličky :) děkuju!

    Ef: Si piš. A to bylo zhruba o 15°C více než je touhle dobou.

    A boty jsou z CCC. Nepsala jsem to, páč to byly už i v jiných článcíh :) ale jsou už z loni.

    A všechny slečky spekulantky, je to tak. Kazíte mi překvápko :( :D a nechci to zakřiknout!

    OdpovědětVymazat
  18. ten dárek jsem dostala taky! :D tak se těším, až si ho spolu "otevřeme" :)) a sluší ti to (jako vždy ostatně...netřeba zmiňovat) :D

    OdpovědětVymazat
  19. Skvělý outfit a ten tvůj náhrdelník přímo miluju:-) Jinak já na kavárny nejsem, nechci přijímat zybtečné kalorie:D:D

    OdpovědětVymazat
  20. Jooo o Dunbaru jsem už slyšela od kamaráda, plánujeme tam brzo zajít!:)
    jejda tu koblihu bych si hned dala a to sladké skoro nejím
    a náhrdelník máš dokonalýýýý

    http://jollburrfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  21. Hodně hezky jsi se oblékla. A kobliha vypadá moc dobře! :P

    OdpovědětVymazat
  22. hej krásko, zdálo se mi o tobě (nesnesitelně ti to slušelo)

    OdpovědětVymazat
  23. ty ses takovej hubenour. zavidim pasek! a sako je perfektni ulovek:)

    OdpovědětVymazat
  24. Lin,opat super outfit. Normalne vdaka tebe zacnem nosit saly a satky,lebo to vyzera super! zuzi

    OdpovědětVymazat
  25. já chci mít u nás v městě taky takové bezva kavárny! mm, čokoláda s krustičkou .)) závist :)o džusech ani nemluvim... už slintám nad klávesnicí:D
    na těchto fotkách máš nádherné vlasy! a krásný outfit!

    OdpovědětVymazat
  26. ooo to vyzerá super!
    nie nie to ty vyzeráš super!
    a neseď na zemi prechladneš!_-)

    OdpovědětVymazat
  27. Asi jsem se zamilovala do těch vlaštovek, jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ano ano, koláče a sladká káva je moje současné must-have :))

    OdpovědětVymazat
  29. Nemám slov, to je úžasné, to jak vypadáš, jaký máš účes a všechny fotografie jsou prostě úchvatné. :)

    OdpovědětVymazat
  30. Dunbar a kavárna Daniel jsou nejlepší. Miluju jejich Café au Lait...mňam.

    OdpovědětVymazat
  31. o Danielu jsem už slyšela, ale o Dunbar ještě ne :) Jinak v nejbližší době bych chtěla zavítat do Sedmého nebe :D

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.