úterý 1. června 2010



Momentálně bych se chtěla nacházet v nějaké uzavřené bublině, bez vnějších vlivů a všech pocitů.

Jinak se mám fajn.

Na fotkách ano, zase ta sukně. Protože vymýšlení oblečení na zkoušky, je poslední dobou jediné oblékání se, které uskutečňuji. A navíc mě ta sukně pořád baví.







Děkuju všem za hezké komentáře u posledního článku! Udělaly mi radost.

Hezké úterý!

8 komentářů:

  1. ty prouhatý punčochy jsou super! a sukně se mi taky moc líbí :) a krásný ptáčátko a růžičky!

    OdpovědětVymazat
  2. male kvietkave doplnky su vazne mile:)

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj, není ta sukně ze Zary? Myslím, že mám stejnou :).

    OdpovědětVymazat
  4. ten řetízek je taaak roztomileej!a sukně je nadherna!
    p.s. mas naaadherny nohy!

    OdpovědětVymazat
  5. ááno, punčochy jsou kouzelný=)

    OdpovědětVymazat
  6. :-o ty kytičky, ježiš ty jsou krásný!

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.