sobota 12. června 2010


Přináším další neuspořádanou směsici fotek. Včerejší večer jsem strávila ve společnosti Andy a Davida. Byli jsme v divadle, a potom seděli na náměstí, já se cpala zmrzlinou a naší hlavní činností bylo ohánět se po krvechtivých komárech. K divadlu - byli jsme na představení U2, You too, Ty taky. Šlo o balet na rockovou hudbu a na jakou jinou, než jak napovídá název. Na hudbu U2. Mám rozporuplné pocity. Nejsem žádný znalec, u divadla rozlišuju líbí se mi/nelíbí se mi. A tentokrát to bohužel bylo nelíbí se mi. Díky bohu, to zachraňovaly alespoň ty světoznámé songy skupiny. Nemám moc přehled, kolik písní se hrálo, ale hádám, že jich bylo přes deset, a z toho se mi líbil tanec na dvě z nich. Ale můj názor asi moc lidí nesdílelo. Andy se balet líbil, a i publikum mělo docela hlasitou odezvu. A prázdno v hledišti taky zrovna nebylo. Takže se mnou nenechejte odradit a klidně vyražte, a pak mi třeba napište, co vy na to. Nebo už jste to, mí milí ostraváci, někdo viděli? :) Ráda uslyším Vaše názory.

Nikdo ho nezbožňuje víc než já. To vám garantuju.

Jeden kousek ze sbírky slunečních brýlí. Myslela jsem si, že na ně mám úchylku. Ale po tom, co jsem viděla sbírku Beátky jsem od toho rychle upustila :D

"Kristýno, běž se vyfotit s bratrem." .. "Grr, tak jo"

Po třech hodinách aportování, plavání a hrabání v myších dírách. Naše princezna s držkou plnou hlíny.


ZDRAVÍ VAŠE LINDINA :)


17 komentářů:

  1. díky bohu, že i v ostravě chodí hezky oblíkaná holka:))

    OdpovědětVymazat
  2. troufám si říct, že hrášek zbožňuju asi tak nějak stejně :D

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že jsem pojala láskyplnou úchylku na ty krásné punčochy... Odkud že jsou?

    OdpovědětVymazat
  4. eM: děkuju :) ale občas pár hezky oblečených lidí taky potkám!

    B: když stejně, tak to můžeš :D

    Ef: Jsou z Reservedu, ale mám je už pár měsíců.

    OdpovědětVymazat
  5. jak to děláš, že jsi pořád tak hezká? a tak štíhlounká? chtěla bych mít tvoji postavu, bez chyb jako celulitida a tak. se máš, závidim. :)))

    OdpovědětVymazat
  6. ten psék je dobreeej :))...a něco jako "běž se vyfotit s bratrem moc dobře znám"..." stoupněte si k sobě, já vás vyfotím" :D

    OdpovědětVymazat
  7. Haaa! Tak to bych se hádala s tím hráškem! Já hrášek miluju! Jím ho ke všemu a klidně ho nastrkám i do nudlí s mákem! =D (můj poslední error..)

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní: děkuji :) možná geny, ale myslím, že i na mě ta celulitida někde čeká :) každopádně nesportuju, jsem spíše povaleč.

    Lole, tak to je extrém! :D Já ho jím jenom syrový. Konzervovaný mi třeba nechutná. Mražený jde, ale není to ono. Takže syrový a v tom případě samotný :)

    OdpovědětVymazat
  9. fotka s bráchou - bezkonkurenční :D

    OdpovědětVymazat
  10. mňám hrášek! miluju ho ze zahrady to u keříku stojim a trhám dokud ho všechen neotrhám :) a vždycky ho žvjkám i se šlupkou co ty? :D
    a moc se mi líbí jeansové kraťásky v kominaci s květy! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Všichni přeci milují hrášek, nebo ne? :D

    OdpovědětVymazat
  12. No ten hrasok je diskutabilny:))vynikajuca zelenina:))))To mas inak pekne nabity program:)

    OdpovědětVymazat
  13. O U2 baletu jsem ještě neslyšela a po přečtení článku mě to ani moc neláká. Každopádně fotka s bratrem? Super!:)

    OdpovědětVymazat
  14. super, konecne jsem objevilo nekoho z OV :)) fotky s bratrem znaam, taky jednoho mam, dopadaji podobne .)) a na U2 jsem byla, libilo i nelibilo, ale celkovy dojem byl pozitivni, nejvic ne asi pobavila ta hra rukou od divciho sboru v rade pod podiem :) jdu prozkoumat zbytek tvych postu :)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.