sobota 19. června 2010

Podstatnou včerejší část dne jsem strávila s Andy. Moc jsem se na pátek těšila. Až zase vypadnu z útrob našeho bytu, nebudu se muset zase chvíli učit. Už je to vcelku otravná činnost. Samozřejmě jsme jako vždy neunikly lákadlům obchodních center. Budiž nám připsáno ke cti, že jsme byly jen v jenom obchodě! A já si koupila jen punčochy za 48,- (Andy odešla s prázdnou) !! Mám z nich radost. Pak jsme si daly nudle u číňanů, mluvily o tom, co všechno chceme a kam všude pojedeme, a jak ta naše brigáda v létě bude hrozná. :D Pracuju s Andy (ona mi ji dohodila :). A večer, večer jsme byly v kině na opravdu dobrém filmu. A já se zase utvrdila v tom, kam se hrabe nějaký Cinestar na malá ostravská kina! Jaké kina preferujete vy? Velké komplexy s několika sály nebo malé kina? Jelikož fotek včera vzniklo velmi mnoho a já jsem od přírody velmi nerozhodný člověk, rozhodla jsem se vás zahltit, byť velmi podobnými fotkami. Snad prominete! :D


-- KRÁSNÝ ZBYTEK VÍKENDU --

26 komentářů:

  1. hrozně moc vám to oběma sluší. Andy má novou barvu vlasů, ne? vypadá to skvěle, přirozeně, chic, super :) tvůj outfit je bezkonkurenční, snad nejhezčí, co jsem na tobě doposud viděla! smím se zeptat, odkud máš ten krásnej pásek a boty? a ty odkud má Andy boty??? díky:)
    a sama upřednostňuju malá kina, mají takové kouzlo...ačkoliv sedačky by mohly být pohodlnější :D

    OdpovědětVymazat
  2. Kris, ty tvoje boty se mi začínají líbit víc a víc, fakt že jo :-) Včerejšek byl super, musíme brzy zopakovat (od učení je třeba se odreagovat)!
    Anonymní: boty mám z ccc
    Andy

    OdpovědětVymazat
  3. Vážení: Andy má stále novou barvu vlasů :D Ale ano momentálně má další v řadě. Boty jsou z Háemka a pásek, ten bude starší než já :) je po mamince.
    A Andy boty jsou krom CCC i v Deichamannu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sdílím tvé potěšení z malých kin, já to mám to samé. U nás v Brně mám nejradši Art. Určitě doporučuji, poblíž je i vynikající nekuřácká středomořská restaurace a přímo v kině stylové Café!

    OdpovědětVymazat
  5. My máme právě dvě takové menší kina co mám ráda. A jedno je taky Art. Nicméně bez kavárny. Ale to druhé se jmenuje přímo minikino kavárna :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadáš nádherně! a ty balerínky jsou skvělé :))

    OdpovědětVymazat
  7. Ale tahle barva je výraznější, než ty předtím.

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, mimochodem, ještě jsem si všiml té PVC letní obuvy z Číny. To je hrozný, měly byste do toho nosit huňaté fusky.

    A nebo ještě líp : Pořádný letní sandále a v nich huňaté fusky. To je teď prej IN.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc vám to sluší :)
    A oboje boty se mi moc líbí :)
    A já radši preferuji větší sály ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Sluší vám to holky. Nevím které z vás víc, to nejde posoudit protože obě vypadátě úchvatně.
    Chtěla jsem se zeptat i když to sem asi nepatří jakej make-up Andy používá? Neptala bych se ale moc se mi líbí její líčení a vypadá to tak přirozeně i ta tvářenka a všechno. Kdyby(s) byla tak hodná a odpověděla mi byla bych moc ráda pokud to ovšem není třeba tajný. :-D Děkuju moc

    OdpovědětVymazat
  11. zůstávám věrná malým kinům a úspěšně ignoruju naše nové multikino. jinak máte obě krásné botky, ty tvoje mají krásnou barvu a ty gladiátorky jsem chtěla=D

    OdpovědětVymazat
  12. lindii,chci tvoje vlasy! vypadaji tak upraveně..a...prostě krásně!

    ten šedej lak, na kterej ses ptala, vydrží docela dlouho..ale za 129kč by mohl vydržet dýl:D
    a ten zelenouckej byl muj vysněnej..a koupila sem si ho za 29korun v místní drogerce....
    přístě ti ho vyfotim:)

    OdpovědětVymazat
  13. máš pěkné doplňky :))

    OdpovědětVymazat
  14. Mě jedno, kde se koukám, ale na co se koukám :-)
    a ty džíny! úžasná délka, barva, ohrnutí...

    OdpovědětVymazat
  15. Teda, ten tmavej lak v těch oranžovejch botkách vypadá dokonale! :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní: ahoj, na sobě mám jen antibakteriální pudr od značky Manhattan a tvářenku Essence, i když si myslím, že stejně nemůže jít na fotkách vidět :-D, černé linky a řasenku. Vlastně ještě make up od Vichy, ale ten používám jen hodně zřídka.
    BLOGGER HANS: tahle barva není zdaleka tak výrazná oproti těm, co už jsem měla na hlavě od dob počátků ničení mých vlasů :-D
    Andy

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherné fotky, moc vám to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  18. A že ty silonky jsou z Gatu a jsou to ty děsně barevné? Protože já jsem si je taky koupila a divila se nad jejich cenou. :)
    Dell

    OdpovědětVymazat
  19. moc ti to sluší! ty botky maj prostě supér barvu! a kino mám nejradši normální městský střední velikosti - maj tam ty nejlepší tulivý dvousedačky :) a pak letní kino - páč se tam dá pít a kouřit :D a ještě jedno klubový kino tam je to takové nezávislé... no počkat - a na čem si to vlastně byla?

    OdpovědětVymazat
  20. Ja si to nemuzu odpustit,na fashion blogerku mas hodne prumerny styl,ale budiz,co se nedá, je ale ta kvalita fotek ,to je fakt hruza!!!

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní: Neříkám, že můj styl je vyjímečný. Je můj, a to mi stačí. A nikdy jsem neřekla, že můj blog je fashion. Nechávám čtenáře, ať si na něm sami najdou, co chtějí. A myslíš, že zárukou dobrého blogu musí být nebezpečně kvalitní fotky? :) Tak to já si nemyslím.

    OdpovědětVymazat
  22. A předchozí anonymní: ano jsou z Gatu a já nevěděla, které si vzít, nejraději bych si vzala všechny za tu cenu :D ale nakonec jsem si vzala tmavě šedé. Takže žádné křiklavé šílenství se nekonalo :) ale lákaly mě ty oranžové, mají podobnou barvu jako ty moje baleríny na fotkách a ta se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  23. obe mate perfektne letne topanky! :)

    OdpovědětVymazat
  24. hmmmm mily anonym, zaujimalo by ma aky mas ty nadpriemerny styl...ale asi sa to bojis zverejnit, aby sme ta naahodou neokopirovali

    OdpovědětVymazat
  25. Jééé, ty sis ty vlasy vážně vyžehlila.. sice né do toho slamáčku, ale moc ti to sluší:-)
    Dáda

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.