úterý 29. června 2010

Hlásím se dřív, než jsem původně plánovala. Zkouška se nekoná. Odložena na srpen. Jsem srab, a po více než měsící už fakt nemám sílu se učit. Od včera mám prázdniny. Dnešní odpoledne jsem strávila ve společnosti Lucky (dík, že jsi přijela) a mého psa. Příspěvek jen v rychlosti. Obdržela jsem echo, že se prý konaj Nebezpečné známosti na ČT :)

 


Lucijino nejnovější tetování (ještě není hotové)

A její starší tetování. "Víte, já bych chtěla vytetovat berušky. A aby letěly, víte?" .. Vzpomínáš? :D

 Slamákova premiéra venku. Nejvíc práce mi dalo udržet ho na místě při tom dnešním větru.

Lucije. Jakou změnou jsem prošla, že se mi růžová začla líbit? Tahle její kombinace s šedou se mi moc líbila a já jí to zapomněla pochválit! 


Snad zase brzy na viděnou!

16 komentářů:

  1. hezké fotky!:) A přeji úžasné prázdniny!

    OdpovědětVymazat
  2. Tu fotku mojí jahody, si tam dávat neměla. Za 1.jí nemám dodělanou a za 2. tam mám ruku jak nějaký černoch :D no hnus:/:D
    a za tu navštěvu nemáš zač:-) Ráda jsem tě po dlouhé době viděla:P
    Lucie

    OdpovědětVymazat
  3. no sakra to si mi ani neměla řikat že včere dávali Nebezpečný známosti! sakra a já to prošvihla no to mě ale děsně štve! miluju ten film!!!
    a tvoje kamarádka má krásná tetování něco ve stylu jako jsou ty jahody si teď taky přeju :)
    hezký prázdniny! :)

    OdpovědětVymazat
  4. jéééé Luciéééé :-) jste obě kočky! A proč my nikdy nejdem do lesa? :-D
    Andy

    OdpovědětVymazat
  5. Alice: byla to ta stará verze s Johnem Malkovichem a Michelle Pfeiffer. Myslela jsem, že to jsou ty nové, ale tyhle byly i tak úžasné!

    Andy: Protože ty za mnou nejezdíš Andrejo! :D Všechno napravíme. A vezmem Davida :D nedošlo mi, že bydlí tak blízko u lesa .. mohl jít i včera s náma :D

    OdpovědětVymazat
  6. no právě ta je nejlepší! protože Malkovich je prostě uplně vrrrr...no mám z něj husí kůži! mě se tahle verze líbí ze všech nejvíc - i mnohem víc než knížka ta je dost nudná...

    OdpovědětVymazat
  7. ja som chcela pôvodne sony alpha lebo sa mi páčil ten design,ale prehovorili ma že si mám kúpiť nikon,lebo že to je z foťákov najlepší.Ja som s ním veľmi spokojná.Fotí skvelé fotky aj v pohybe.Len nemáš tam live view,ale to až tak nevadí a tiež nemáš video...iba ak by si si kúpila NIKON D5000,ktorý toto všetko už má

    OdpovědětVymazat
  8. Alice: Knihu mám doma, ale pořád jsem ji nečetla, každopádně po tom filmu na ni mám chuť. My zase měli představení u nás v divadle téhle původní verze a taky se mi to dost líbilo. Asi tu knihu přečtu, i když říkáš, že nic moc :D každopádně film skvělý! Líbil se mi přinejmenším stejně jako ta nová verze. Možná víc.. mám ráda filmy z téhle doby :))

    OdpovědětVymazat
  9. rozkosna tetovani. Ja bych takoveto mit nemohla na tele, ale je to roztomile moc. Prochazky v lese zboznuji :)

    OdpovědětVymazat
  10. A já jsem ty staré známosti neznala, a tak když jsem to přepla,myslela si, že si to vymyšliš, že to běží na ČT:D A nebo, že já jsem debil:D
    A Davida jsme vzit mohly..:-)
    Lucie

    OdpovědětVymazat
  11. Ta počmáraná slečna má tůze hezkej úsměv.

    OdpovědětVymazat
  12. Ty lítající berušky jsou dokonalý :)
    A Tobě to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  13. ha, ti broučci vypadají fakt zajímavě. a moc se mi líbí tvůj slamáček...ale mám pocit, že to už jsem ti kdysi psala :)

    OdpovědětVymazat
  14. ty berušky jsou úžasné.. kamarádce chválím růžovou kabelku, tobě slamáček - sluší vám to :)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.