pondělí 7. června 2010

Už se opravdu těším na prázdniny. Škola začíná být velmi unavujícím faktorem. O prázdninách mě sice čekají dva měsíce práce (doufám), ale i na to se svým způsobem těším. Moje plány na léto jsou rozličné. Každopádně, bez vlivu vnějších událostí nebo i s ním, chci procestovat česká města, jako např. Olomouc, Praha, Brno, možná Pardubice. Nemyslete si, že jsem v nich nebyla! Byla, ale chci znova.
Přečtu tunu knih, co na mě čeká. Říkám to každé léto, a každé léto se dostanu jen ke zlomku z nich. Ale to je fuk. Přečtu jich tunu, a druhou tunu si koupím. Nebudu se honit za opálením. Opaluji se snadno, ale nebaví mě to. Takže budu ta bílá v davu, kdyby něco. A je mi to fuk. Když dá bůh (nebo práce), a vydělám si dostatek, pojedu do zahraničí. A je mi jedno kam. Francie nebo Řecko. Někam pryč. Kdybyste někdo chtěli jet se mnou..

Nové šaty z Háemka..
Mějte se krásně!

9 komentářů:

  1. Olomouc !!!!! Chválím výběr ;-) !

    OdpovědětVymazat
  2. Já chci taky cestovat po ČR, vemem bágly na záda, ty kufr na kolečkách :-D a pojedem :-D
    A ty černé šaty nám neukážeš? :-)
    Andy

    OdpovědětVymazat
  3. Ten medvidek je supr kouzelny:)

    OdpovědětVymazat
  4. topik s HM se mi hrozne libi, zrovna vcera jsem si zkousela v citronove barve stejny! :)

    OdpovědětVymazat
  5. moc ti to sluší,ty šaty jsou moc zajímavé, mají pěkný vzor, plány máme skoro stejné na prázdniny koukám, hlavně nebýt doma :D

    OdpovědětVymazat
  6. moc hezký plány! český města bych taky chtěla projet ale nemám v nich dost známejch na přespávání... a Řecko nebo Francie? jela bych okamžitě! klidně i s tebou :) akorát bych vedle tebe vypadala jako ošklivé káčátko páč tobě to pořád hrozně sluší! a ty šaty jsou výborný! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty šaty vypadaj prostě skvěle!!

    OdpovědětVymazat
  8. Vidíš, aspoň si nebudeš zadělávat na rakovinu kůže :-)
    Tyjo, je možný se někde podepisuješ Linda a někde Kristýna?:)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.