úterý 22. června 2010

Anonym u předchozí článku, mě inspiroval k napsání tohohle článku. Prvotně jsem se zamyslela nad podstatou blogu a toho, co se jeho prostřednictvím snažím říci Vám. Označení "fashion blog" není na místě. Co podle Vás vůbec tenhleten "fashion blog" musí mít?
Nikdy nedosáhnu toho, abych byla ikonou jako Sandra Leopardová v českých, nebo pro mě za mě Chiara ve světových vodách. A víte co? Já se o to ani nesnažím.
To, že se tady objevují fotky mě a nazývám to outfity, je dáno tím, že se prostě ráda oblékám. A označení "tohle jsem já a moje oblečení" mi nepřijde dvakrát vhodné. To už, prosím, ten pojem outfit zní lépe. Každý snad chodí oblečený :)  A co víc, mě to baví. Nepovažuju to za nijak povrchní. Zároveň tuhle snahu vypadat k světu nepovažuju za pupek světa. Móda pro mě není určujícím faktorem mého života. Je spíše jeho doplňkem. O tom, jaké právě světem otřásají trendy a jaké róby měl kdo na Oscarech, si přečtu na jiných blozích. Nemám potřebu je sama vyhledávat. A ano světe div se, i já mám ve skříni outdoorovou bundu, jedny tenisky skate značky Circa, a nebojím se vyrazit si v nich ven se psem. A už vůbec se nebojím, že by to nebylo dostatečně "fashion". 

Tohle je můj virtuální svět, prezentace mé samé. Tak mi ji buď nechte, inspirujte se, souhlaste, nebo nesouhlaste, ale respektujme navzájem, že každý má to svoje.

Tímto článkem zároveň děkuju prvnímu kritickému anonymu, že se ozval. Čekala jsem to mnohem mnohem dřív, a jsem ráda, že to mám za sebou. Zároveň mě inspiroval k tomuhle článku, jak už jsem řekla. Chystala jsem se jej napsat už velmi dlouho.


HEZKÝ DEN :)

16 komentářů:

  1. suhlas s tebou :D ja chodim so psom tiez von v DC sk8 teniskach :D no a co :D

    OdpovědětVymazat
  2. pekne si to napísala.Myslím,že každá (alebo aspoň väčšina) z nás píše blog preto,že ju to baví a nie preto,že by si chcela na tom urobiť kariéru-veď predsa len budme realisti...:)

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tak Foly, buďme realisti :) já jen osobně nesnáším to škatulkování na "ty jsi a ty nejsi fashion blogger", tak jsem to chtěla vyjádřit :)

    OdpovědětVymazat
  4. A víš co? Řekla bych, že ani Sandra se nikdy nesnažila být ikonou. Není dobré začínat si blog s vidinou úspěchu- ten se buď dostaví, nebo ne. Jsem ráda, že to bereš takhle :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně jsi to napsala, absolutně souhlasím. Hlavně- co je komu do toho, piš si co chceš, okblíkej si co chceš, foť se, v čem chceš. Nikoho nenutíš, aby to četl nebo aby tě řešil. Ten, koho to baví, sem rád zajde. Koho to nebaví, ať nechodí.

    OdpovědětVymazat
  6. Vell: nemyslím si, že se o to snaží, ale je tak všeobecně brána. Což nepovažuju za nic špatného samozřejmě :)

    OdpovědětVymazat
  7. moc hezky jsi to napsala :)
    a na tý fotce ti to moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  8. skvělej článek!souhlasim s tebou a krásná fotka:)

    OdpovědětVymazat
  9. Hele, on blog je taková kategorie, kde se nedá říct co se má a co se nemá.
    Jenom se dá říct jestli je kvalitní nebo není kvalitní.

    OdpovědětVymazat
  10. jsi maličká...ťuťu ňuňu! jak tě může někdo takhle hnusně soudit! stojím za tebou!
    Beáta

    OdpovědětVymazat
  11. Súhlasím s Foly. :) ten komentár som si tu našla a prečítala si ho. K článku, pod ktorým sa objavil asi toľko a úprimne: myslím, že kvalita fotiek je dobrá. Máš fajn svetlo (dôležité), nie sú drasticky upravované, vcelku sa mi páčia!:) Čo sa týka oblečenia, anonym napísal, že si dosť priemerná(ak sa nemýlim). nesúhlasím s ním. Mne sa tvoj štýl v článku páči! Je to svieže, mladistvé a štýlové ( myslím, že aj pohodlné). Hlavné je, že sa cítiš v tom skvelo. Ja som síce zo Slovenska, ale môžem ti napísať, že ak by som ťa v meste stretla, usmiala by som sa na teba. Ak by som videla viac báb s tvojím ( alebo podobným) štýlom ako je ten tvoj, len by som sa potešila. :)
    Tento komentár som písala úprimne. nie som jedna z tých, ktoré len chvália a všetko! Toľko odo mňa. :)
    Pekný deň,

    Maja

    OdpovědětVymazat
  12. Přesně tak!
    Nemám ráda lidi, co mají narážky, nebo spíše, když jsou pod Anonymem...:)..lidé si nevidí do pusy, blog, je zábava, každý má na něm nějaké skryté umění a kdo ho najde jásá,kdo né,napíše komentář, že si člověk s blogem o "fashion" na něco hraje.Není tomu tak...s blogem žijeme ve virtuálním světě,každý má právo na svůj blog dávat to co chce:))
    Zaráží mě to...co stím uděláme?Nejspíš nic..

    OdpovědětVymazat
  13. krásný článek :) souhlasím s tebou

    OdpovědětVymazat
  14. Kris, už to neřeš, protože každému se stejně zavděčit nemůžeš, tenhle člověk akorát napsal svůj názor. Víš co se říká...100 lidí 100 názorů. A tady převládají ty kladné, tak se raduj :-)Na druhou stranu, je to tvůj blog a ty si sem můžeš dávat co chceš a v jaké kvalitě chceš, takže ať se jde milý anonym a všichni, co se jim něco nezdá, zahrabat! tak :-D
    Andy

    OdpovědětVymazat
  15. musím se přiznat k něčemu, co tě doufám potěší :)..tvůj blog patří mezi mé nejoblíbenější a nejčtenější :).

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.