pátek 25. června 2010

Nestíhám! Což mě poměrně dost mrzí, nicméně ani příští týden to nebude lepší, a kdoví jak to vůbec bude pak, až nastoupím do práce :) Ale budu se snažit. Tento týden jsem měla ve dvou dnech tři zkoušky (úspěšně za mnou), z čehož vyplývá, že už mi zbývá poslední zkouška z osmi, příští čtvrtek. Uf. Dnes jsem dohnala spánkový deficit a začínám opět najíždět na učící se program. Každopádně největším úspěchem pro mě je, že jsem v druháku. Moje existence na škole byla po zimním semestru ohrožena, a pak taky to, že v letním semestru jsem zatím dala všechny zkoušky na první pokus. Říkám zatím, protože u té, co mě čeká příští týden, počítám rovnou s druhým pokusem v srpnu. To bude trochu jiná liga :D Máma je v Řecku, denodenně mě provokuje mmskama. Už ani nevím, jak to na dovolené chodí. :D No dobře, nebudu přehánět :) .. Bohužel nestíhám ani fotit v čem vyrážím, když jdu ven, takže přihodím jen pár fotek, co mám v počítači nasyslených už z dřívějška. Tak mi držte palce, ať můj mozek pojme ještě trochu těch vědomostí a já mám od příštího týdne klid! :)

A Vám všem moc děkuju za podporu u předchozího článku, i za Vaše názory.

 
Zatím nejlepší čokoláda, co jsem doma měla.


A nakonec ještě jedna z toho odpoledne s Andy, na kterou jsem pozapomněla :)

Užijte si nadcházející víkend!

17 komentářů:

  1. I tu poslední zkoušku zvládneš, držím palečky! A hlásila ses i na jinou školu? Myslela jsem, že se letos budeš pokoušet o jinou školu...

    OdpovědětVymazat
  2. Ef: hlásila, ale jen pro jistotu :) na VŠB (kam jsem stejně nikdy nechtěla :D), a pak jsem byla připravená dát si zase k nám na školu, ale až na druhé kolo. Což vzhledem k tomuhle týdnu už díkbohu nemusím. Asi mi je ten svět ekonomie, který stejně nerozumím a nikdy nebudu, nějak souzený :D

    OdpovědětVymazat
  3. tak to teda drzim palce! a aku pracu si si zohnala ak smiem vediet? =)...no a maminka sa teda ma...hmmm a ta cokolada vyzera naozaj dobre...ty tiez =)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak gratulace a držím palce na další! Mě bohužel jedna čeká v srpnu, protože pán profesor se rozhodl další termíny nevypsat :( .
    ÁÁÁ,pistáciová čokoláda je výborná, ještě jsem měla marcipánovou, taky moc dobrá.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, Tvuj komentar na mem blogu me tak moc potesil! Popravde jsem netusila, ze si me pamatuje tolik lidi! :-)

    Preji hodne stesti v uceni urcite Tva prace prinese zaslouzene plody a Ty si pak budes jen uzivat ;) tucokoladu znam je vyborna .-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nemáš za co :). Já jsem rád, že už mám tenhle školní rok za sebou! Ale myslím si, že to neskutečně rychle uteklo :). Jinak šátek mě stál 5 Kč v secondhandu ;). AKCE!:D

    OdpovědětVymazat
  7. Budu Ti držet palce, to určitě zvládneš ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky držím palce a chválím boty, takovou barvu jsem ještě neviděl, což mě zaráží a stydím se ta to. :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Aj ja sa pridavam k otazkam na pracu:) Inak tu cokoladu som mala aj ja, tuto pistaciouvu ale vyskusaj aj mandlovu aj ta je skvela! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jů jů jů, poslední fotka je krásná. A ty doplňky taky. Budu ti moc držet palce, určitě to zvládneš! :)

    OdpovědětVymazat
  11. 8 skúšiek tak to je dosť. Ja som mala 6 a stačilo mi, hlavne že už som tiež druháčka:) Tak držím palce.

    OdpovědětVymazat
  12. ty malé látkové kytičky to jsou brožky? krásný! a ta poslední fotka je hrozně pěkná...uplně atmosférická! a jestli ta poslední zkouška ještě nepřišla tak držim palce! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělý blog! :)
    Jestli máš čas, byla bych moc ráda kdybys omrknula můj blog – myslím že se ti bude líbit! Mám sice hodně zahraničních čtenářů, ale mrzí mě, že nemám moc návštěvnic ze své rodné země a tak bych to ráda změnila – jestli se ti bude chtít, můžeš I dát vědět ostatním českým bloggerkám :)

    Přeju ti krásný den a nemůžu už se dočkat až tě uvidím na svém blogu!
    xxx

    OdpovědětVymazat
  14. lindi,ty bys mohla bejt špion:D fakt je to taška.. ale zatím je to tajemnství.)

    OdpovědětVymazat
  15. Dobry den slecno lindo :) , krasne fotky a moc se mi libi ty boty :) uplne fajnovy

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.