pátek 4. června 2010

Poslední dva dny byly moc fajn. Štve mě jen to, že stále neznám výsledek středeční zkoušky, přitom obvykle bývají do pár hodin!

Včera jsme s Allim byli na výletě v Opavě za Beátkou. Chci bydlet v Opavě! Bože to je krásné město. Zamilovala jsem se. Doporučuju si tam zajet, pokud to nemáte zrovna daleko. Už se těším, až se tam vrátím. Tolik krásných domů v jednom městě :) Takže vás trochu potrápím fotkama města, které vás asi nezajímají, ale mně se líbí tolik, že máte stejně smůlu! :D Haha. Na pár hodin jsme zakotvili v kavárně vedle Obecního domu (ten určitě navštivte) a kavárnu Evžen taky! A dejte si jahodový kopec. Já blbka si dala presso, protože jsem byla unavená a pak jsem těm dvěma záviděla :D!

Vůbec by mi nevadilo bydlet v takovémhle domě s táákovým krásným balkónem! 

Fotky z Obecního domu:

Tahle je z galerie, "hlava" autora výstavy.Nejlepší lustry! Dokonce je tam prý i prodávají, ale ne zrovna za levný peníz.Na terase Obecního domu.

Dvě včerejší fotky toho, co jsem měla na sobě. Abyste nepřišli zkrátka :D

Fotky z kavárny Evžen:Jahodový kopec!



A večer jsme zakončili pořádným žrasem. Nejlepší hambáč na světě :D
Děkuju B. za krásný den! :)

Vy se mějte taky krásně, moji milí. Děkuju, že sem chodíte :)

Jo a kdo jste z Opavy, tak vám fakt nepokrytě závidím! :D

Linda

PS: Po uveřejnění článku se výsledky konečně objevily a zkoušku jsem dala na C! Dvě ze tří nejtěžších zkoušek mám hotovy. A hlavně to byl předmět za nejvíc kreditů v tomhle semestru. Juch juch!

24 komentářů:

  1. krásné fotky, z jahodového kopce se mi sbíhají sliny, i když jahody nerada :-D
    Andy

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi tak rozkošná, že z toho katarzuji!:))
    a ty fotky mi připomněly včerejšek a už mám zase úsměv na rtech...
    B.

    OdpovědětVymazat
  3. Opava je krásná:) To s Tebou souhlasím :)

    OdpovědětVymazat
  4. A nejvíc mě v mhd fascinuje "zastávka na znamení" :D

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší! Ty botky jsou nádherné! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Helá hop, C je krásná známka za ty nervy a stres, takže gratuluji a úvodním citoslovcem do té poslední náročné!
    Na celém tom outfitu je nejkrásnější tvůj úsměv :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Musel to být skvělý den!:-)
    V Opavě jsem nikdy nebyla, takže díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  8. Navštívili jste všechny mé oblíbené podniky:o) V Opave jsem studovala a bohuzel uz i dostudovala, nemaji tam pro me navazujici,coz je asi jedina chyba na Opave - Slezska univerzita:-D

    OdpovědětVymazat
  9. Opava je krásná... a počkej , až navštívíš Olomouc ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. V Olomouci jsem už byla několikrát :) I v Opavě jsem nebyla poprvé. Ale poprvé se mi tak líbila.

    OdpovědětVymazat
  11. tie kvety zo stropu vyzerjú skvele!
    mať také doma:))

    a tá káva...no mňam

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem z opavy :) Ale neni to tu zas tak užasné jak popisuješ :) A je tu málo dobrých obchodů :D Ale jinak je Opava fajn..i když bych mnohem raději bydlela v Praze nebo v Ostravě! :) :)

    OdpovědětVymazat
  13. Teda povím ti, já v Opavě žiju už pár let a dost se těším až se za rok odstěhuju. :D Ono je to sice hezké město, ale ne pro dlouhodobý pobyt... Je moc malé a pak už docela nudné :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ale děvčata. Vždyť do Ostravy je to za pár minut vlakem! :) Ať už kvůli obchodům nebo zábavě.. myslím, že mně by to nevadilo.

    OdpovědětVymazat
  15. sakra já ten váš konec republiky vůbec neznám a začíná mě to čím dál tím víc štvát! budu si muset udělat výlet :)
    ten kětový lustr je fakt úžasný to chci domů! a souhlasím s Ef nejvíc ti sluší úsměv :)
    a ta poslední fotka je dost dobrá mám uplně chuť na bugrer :)

    OdpovědětVymazat
  16. Poslední anonymní: Popravdě taky studuju Slezskou univerzitu :) ale v Karviné. A buď klidná, pro můj obor navazující ještě taky není vytvořené :D ale prý by mělo být. A ano systém SU je občas napováženou!

    OdpovědětVymazat
  17. ten dom na druhej fotke je fakt úžasnýý :):) ..inak moc pekné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  18. uzasnej jahodovej kopec:)
    hrozne se mi libi ta fotka,jak na ní OBA sedíte na sedačce:)

    OdpovědětVymazat
  19. Taky bydlím v Opavě a nestěžuju si. :) Jsem spokojená, ale je fakt, že nakupovat se tu opravdu nevyplatí, to si radši zajedu do té Ovy nebo obětuju lístek na vlak a jedu do Prahy. Dobrých kaváren je tu dost, akorát přes víkend je to tu s tou zábavou celkem bídné... ale jinak se dá. Jsem ráda, že se ti Opava líbí. ;)

    OdpovědětVymazat
  20. ráda bych se podívala do té galerie, nebydlet tak daleko.. fajn fotky a hezke obleceni ;)

    OdpovědětVymazat
  21. To mě mile potěšilo, že se vám u nás líbilo. Aspoň se nemám za co stydět, když sem někoho pozvu....upřímně řečeno, sem tam je tu nuda, to máš pocit, jako kdyby tu chcípl pes, ale krásných domů je tady opravdu dost na takové malé město...
    Škoda, že jsme se v tom Evženovi nepotkaly, já tam vysedávám téměř denně. =)

    OdpovědětVymazat
  22. Krásné fotky! V Opavě jsem ještě nebyla, tak se tam ráda podívám:)
    Jinak, moc ti to sluší, máš skvělý outfit!
    A Jahodový kopec i ten druhý drink vypadají opravdu skvěle!

    OdpovědětVymazat
  23. opavou ted casto jen projizdim a tise zavidim architekturu.. driv jsem tam jezdila do mrkve na mejdany :)) daaavno, ale ty vecery byly kouzelne, chodili jsme pred party na zmrzlinu k nejakym italum, no uz je to hodne let.. krasne mesto!

    OdpovědětVymazat
  24. EVŽENŮV KOPEC!:D

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.