středa 9. června 2010

Přináším fotky posledních dnů v obrazech. Musím se učit. Ovšem stejně to nedělám, takže se většinou odpoledne seberu a jedu s tátou za Ostravu k přehradě, kde předstírám, že se učím. Pod tou záminkou mě bere s sebou - učit se na čerstvém vzduchu. Myslím, že už mě stejně prokoukl, vzhledem k tomu, že 3/4 času mám foťák u obličeje a fotím a fotím. Konečně jsem si našla čas, zrovna když mám foťák u sebe, zrovna když je hezky a zrovna, když mě to začlo bavit. Důvod, proč mi učení nejde, je asi dalších 1000 věcí, co mám v hlavě, ale především to, že ji stejně nemám šanci dát napoprvé. A další pokus si chci dát až v srpnu, bude to snad moje jediná zkouška, která se tak protáhne. Ale na tuhle chci mít fakt raději dlouhou řadu dní, kdy se budu moct vklidu učit :). A ne jen pár uspěchaných dnů, když se ještě učím na jinou zkoušku a venku je vedro a hezky a vůbec. :D

Fotky z pondělí 

Ananasy poslední dobou fakt můžu. Jako dítě jsem je nemohla ani vidět a najednou nejoblíbenější ovoce.


Be Delicious!
Moje alibi.

Fotky z dneška

Samozřejmě jsem si je už stihla napodruhé odrbat! Grr


Hezké dny!

23 komentářů:

  1. jéé, hezké fotky, musíš mě tam někdy vzít sebou :-)
    Andy

    OdpovědětVymazat
  2. Háá, koukám si na tom stejně, já si dávám další už napodruhé ted v pátek a asi to stejně nedám, takže asi taky v srpnu :D. Prostě mi to do té hlavy neleze a to mám podobný hnus jako ty!!

    OdpovědětVymazat
  3. aké pekné fotky!!! :))
    to s tými výhovorkami od učenia poznám :)) aj ja radšej behám po prírode ako sa doma pariť nad knihami ...
    super zladený uťfík! :))

    OdpovědětVymazat
  4. ten cop ti taaak strasne mooc sluší!:)
    a ananas ti zavidim..ja svůj dojedla včera sakryš:D

    OdpovědětVymazat
  5. Julie: Je to na Olešné u Frýdku-Místku.

    A všem děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  6. krásný fotky! učení mě už uplně ničí a chtěla bych aby bylo hnusně páč takhle mi kazí náladu nejen to učení ale i to že přicházim o to krásný slunce...ach jo!
    a miluju kopretiny!

    OdpovědětVymazat
  7. Jůůů, ty jsi obarvená :) Sluší ti to!
    Dáda

    OdpovědětVymazat
  8. skvelé je to tričko..nemám rada takéto potlačové veci,ale keď sú také pekné neokukané ako to tvoje,tak je to skvelé

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jo, wow, učit se u přehrady, hezky na sluníčku, to ti fakt závidím!!! Já bydlím v centru Prahy, sice tu parky okolo máme, ale to teda nic moc.. U tebe to musí být paráda! A budeš opálená už zkraje léta! :)

    OdpovědětVymazat
  10. 6 fotka a outfit se mi hodne libi, hlavne ty sandalky a uzky pasek jsou moc pekny!

    OdpovědětVymazat
  11. ananás ja môžem...veľmi!! len nemám rada ten pocit keď si ´zodrem´jazyk =)a musím povedaŤ, že fotka sa ti podarili....to tričko vyzerá chutne a dnešný outfit je taktiež na jednotku =)
    a to s tým učením poznám až veľmi dobre =)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty boty! love it! a na fotkách ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  13. Londi moc dík za zařazení do seznamu :)
    já tebe taky! :)

    OdpovědětVymazat
  14. (a sem roura a zkomolim ti jméno! promiň!)

    OdpovědětVymazat
  15. no leze se mi do tech bot uplne hrozne:) ale uz se to lepsi:) jinak jsem je mela tak dvakrat a vzadu na pate je mam pekne odrbany:/

    OdpovědětVymazat
  16. Moc se mi líbí ty sandálky.. a jinak chválím celý blog!

    OdpovědětVymazat
  17. Moc pěkný fotky! Já se venku vůbec učit nemůžu, párkrát jsem to zkusila, ale pokaždý na mě přišlo spaní.

    OdpovědětVymazat
  18. máš tak úchvatnou barvu vlasů. (:

    OdpovědětVymazat
  19. Moc hezké fotky, ten outfit s páskem je dokonalý :)

    OdpovědětVymazat
  20. To tričko delicious je dokonalé, ty boty jsou ještě víc, ale ta učebnice nejmíň. :// :D

    OdpovědětVymazat
  21. podávám report o stavu bot po pěti nošeních - díra na patě je čím dál větší, jsou okopaný (a to mi přijde, že o nic nezakopávám a chodím normálně) a vypadají jak po roce nošení:/ doufám, že tvoje jsou na tom líp:)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.