středa 26. května 2010

Ráno jsem si střihla zápočet z angličtiny a odpoledne nákupy s Beátkou. Chtěla tedy nakupovat především ona, tak jsem byla spíše doprovod a odnesla si jen malé roztomilé náušničky z Háemka. Chvilkové odreagování po dnešní zkoušce mi přišlo vhod. A zítra začíná šestidenní maraton s makroekonomií. Držte mi palce, protože tohle bude stát za to.
Celkově dík ošklivému počasí, že jsem musela fotit s bleskem, mám červené oči a zrnité fotky. A zapomněla jsem vyfotit tašku. No nic, tak aspoň částeční, neuplný outfit.


Velmi děkuji kamarádce Ivii za nové záhlaví, snad se Vám líbí.

Hezkou středu :)

29 komentářů:

  1. neber to prosím nějak uchylne,ale..na poslední fotce máš krásný prsa:D :X
    a krasny nohy mas uplne vsude!
    přeju hodně štestí na makroekonomii!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ta sukně je moc hezká... uáááá makro, tak to jsem měla minulý týden a bohužel jsem ho nedala, tak tobě přeju hodně štěstí.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezká sukně!!
    A velice povedené záhlaví :)

    OdpovědětVymazat
  4. nove zahlavi je fajn,aj ked take trosku nudne na mna...

    sukna a vlastne celkovo to na mna posobi velmi prijemne tento tvoj outift

    OdpovědětVymazat
  5. úúúúžasná sukňa!!
    celkovo uťfík je génial! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zjistil jsem, že asi nechápu přesnou definici pojmu OUTFIT.

    Outfit = jakože kompletní vohoz dle nějaké módy vč. doplňků ?
    Já jsem si vždycky myslel, že je outfit i jeden kus oblečení. Zkrátka jinej výraz pro oblečení.

    OdpovědětVymazat
  7. Já zase nechápu, proč se některé kusy oblečení pojmenovávají prapodivnými anglickými názvy. Jelikož se všechna móda vrací a všechno už se nosilo, má taky každý ten kus oblečení jméno české.

    Jinak sukně je skvěláa bílé tílko..no..ty víš.moje oblíbené :)

    OdpovědětVymazat
  8. Cookie: Neboj chápu, i holky si uměj pochválit prsa :D a děkuju

    Bezega: Od toho jsou druhé pokusy ;)

    Foly: Já jsem občas taky trochu nudná :D Ale je fakt, že ve větším rozlišení, kdy jsou ty puntíky vidět víc, je to záhlaví mnohem hezčí :)

    Hans: já zase neznám pojem outfit pro jeden kousek oblečení :)

    Alli: tak mi řekni česky shredded shirt a tank top. Občas jsou ty názvy hrozné, ale na druhou stranu je to jednodušší způsob, jak danou věc pojmenovat, než to česky opsat třemi čtyřmi slovy ;)

    OdpovědětVymazat
  9. já si toho záhlaví ani nevšimla, dokud jsem si o něm nepřečetla :-D a jsem s Allim, nechápu smysl anglických názvů, kterým vůbec nerozumím :-D vždyť čeština je tak krásný jazyk ;-)
    TVOJE PRSA!!! Asi budu muset vyzkoušet podprsenku s gelovými vycpávkami :-D
    Andy

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  11. Huu, na tu sukni jsem si myslela taky....moc ti sluší! =)

    OdpovědětVymazat
  12. shredded tee-rozparany triko tank top-tilko?:D
    ja myslim ze v cestine jsou prave nejhezci vyrazy!

    ty ses tak krasne hubena. chci nekde koupit tvoje nohy (vruu, prijedu si pro ne s nozikem:D...dost osklivin)...slusi ti to!

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  14. moc ti to sluší ta sukně jednoduchý tílko s luxusním výstřihem :) a máš vážně krásný nohy! a makroekonomie to zní prostě děsně tuj držim palce :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krasne:) Navic mas vystavni nohy:)

    OdpovědětVymazat
  16. sluší, jako vždy, souhlas se Suzie;)

    to jsem ráda, jen doufám, že jsi volila něco "dobrýho" ;D

    OdpovědětVymazat
  17. všechno je super,fotky jsou perfektní:)

    OdpovědětVymazat
  18. Tu sukni jsem si zkoušela v Reserved..hrozně jsem váhala, nakonec ji nevzala a vidím, že jsem prohloupila. Vypadá senzačně:-)

    Btw hezký blog, jistě se sem ještě vrátím!

    OdpovědětVymazat
  19. nádherná sukňa,a celkový outfit je pekný moc ♥

    OdpovědětVymazat
  20. Děkuju všem za milé komentáře! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ta sukně je úžasná, celkově ti to moc sekne :) Fotky jsou úžasné.

    OdpovědětVymazat
  22. That skirt looks great on you!

    OdpovědětVymazat
  23. awesome blog

    checkout my shoppingblog

    http://ruleoffashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  24. ta zrcadlovka je Canon EOS 300D, je to už starsi model, kupovala jsem ji dost levne z druhy ruky, ale foti porad dobre:)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.