pondělí 24. května 2010

Ve zkratce:

Vlasy mám o pár centimetrů chudší (a jsem za to ráda:)

Jsem o jedny šaty bohatší (a mně se líbí)

A díky těmto punčochám jsem si dnes vysloužila tolik rozporuplných pohledů, až jsem se musela pousmát :) (obleček na zkoušku)

Hezké pondělí!

8 komentářů:

  1. Slušivé! Hafo! Ty vlasy jsou takhle lepší ;-) Já jdu zítra...

    OdpovědětVymazat
  2. pocit po prerideni vlasov je super...ja sa citim o polovicu lahsia:D

    tie silonky su extra super!!

    OdpovědětVymazat
  3. účes máš moc hezký! a ty punčochy jsou superskvělý! sluší ti to doufám že zkouška klapla! :)

    OdpovědětVymazat
  4. z vlasů jsem zklamaná :-/ měla sis nechat udělat něco víc crazy:-P
    Andy

    OdpovědětVymazat
  5. punčochy jsu nádherný,na mě se s mýma floral legínama taky dívaj jak na cvoka,takže si z toho nic nedělej:)

    OdpovědětVymazat
  6. vlasy se mi lííbí!!!! a to tak že hodně!!

    OdpovědětVymazat
  7. nove vlasy su super...nie je to nejaka krkolomna zmena ale mne sa to paci...ja stale uvazujem co so svojimi vlasmi...mimochodom co je to pruhovane co mas oblecene na tej prvej fotke?? je velka pravdepodobnost ze mam to iste =)a kvetovane silonky su krasne...cely outfit je vazne podareny =)

    OdpovědětVymazat
  8. ...hezke nehty...

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.