pondělí 10. května 2010

Jsem tady, stále nachlazená. Možná ještě více než před víkendem. Avšak bojuji.

V posledních dnech mi udělala radost maminka, když mě po probuzení čekala na parapetu vytoužená květina.

Skvělým společníkem se mi staly filmy (když zrovna nemusím do školy). Mile mě překvapil Nick and Norah´s Infinite Playlist. Viděla jsem ho sice dabovaný. Ano je to barbarské, ale oči mi stejně slzí tak, že bych titulky stěží luštila. A musím si sehnat soundtrack!

Včera jsem si na chvíli naivně myslela, že je mi lépe (chyba lávky, zbytečně jsem se radovala), a vyrazila jsem s mámou na nákupy, které jsem jí už dlouho slibovala. Byla jsem především v roli poradce, takže jsem přes tři hodiny proseděla před kabinkami a taky lítáním pro další a další oblečení. Odměnou mi bylo spodní prádlo (maminka aspoň umí moji snahu jít s ní nakupovat odměnit!) a balerínky. Balerínky jsem platila sama. Dlouho jsem si na ně myslela. Takže jsem porušila nakupovací celibát. Na mučidla mě dejte! Ale uznejte, jsem nemocný člověk, potřebuji aspoň nějakou radost ze života :D Každopádně balerínky vzbuzují rozruch. Zatím se líbí jenom mně. Máma pronášela věty typu "jestli si je koupíš, tak tě vydědím". Bratrovy poznámky snad raději nebudu publikovat. On umí vždycky zazářit :D. No co, neonové barvy se nosí, ne?!

A dnes, když už jsem tedy musela do školy jsem vytáhla leopardí tílko. A jsem s ním spokojená :)

A vám přeji, abyste se měli zdravěji než já!
Lindina

14 komentářů:

  1. Lindi ty sa liec prosim ta =)neonove balerinky som uz na nejakom blogu tusim videla...a mne sa na nich paci prave to ze su take vyrazne...cize skvela kupa =)...a tvoj ruzickovy prsten je proste krasny =)

    OdpovědětVymazat
  2. Kris, jsem zvědavá až v balerínách vyrazíš :-) a chci tu tvoji černou šálu:-P
    Andy

    OdpovědětVymazat
  3. Botky jsou úžasný!
    Růžička a lak taky!

    OdpovědětVymazat
  4. ty baletky jsou krásný a barva je to fakt výborná! a děsně se mi líbí tvůj lak na poslední fotce - co je to zač??? dík! a - baví mě tvoje krátké informace o filmech asi si ty filmy začnu zapisovat ať vim co zkouknout - a co ne :)

    OdpovědětVymazat
  5. jé, ten prstýnek je krásnej!

    Nick and Norah's infinite playlist jsem viděla a bylo to takový...zvláštní, nevim...koukala jsem se na to na počítači a chvilkama jsem asi vůbec nedávala pozor, nebo co a něco při tom dělala nebo nevím..přišlo mi to tak trochu o ničem, fakt zvláštní, jako kdyby se z toho nějak ztratil prostředek, byl tam takovej začátek-něco mezi tim-konec...ale jako docela se mi to vlastně líbilo jinak :D

    OdpovědětVymazat
  6. jééé nechápu tvý okolí...ty balerínky jsou náádherný!hned bych si dala říct =) jinak leopardí triko je moc pěkný,pěkně jsi ho zkombinovala =) měj se!

    OdpovědětVymazat
  7. ten herec je strasne roztomilej.),kdyz jsem videla juno, tak jsem si tehdy stahla vsechny filmy co sly sehnat kde hraje on a nebo ona.)
    a soundtrack je bezva, urcite si ho sezen.)

    OdpovědětVymazat
  8. naprosto úžasný prstýnek.:)

    OdpovědětVymazat
  9. Trochu bych ty outfity odlehčil :)..ale taška super

    OdpovědětVymazat
  10. Balerínky jsou překrásné, i když vidím jenom část! =) A mám stejný prstýnek, respektive teda podobný, takže všecky palce nahoru..=D

    OdpovědětVymazat
  11. Tvůj blog jsem objevila až dnes, moc se mi líbí, skvělý outfit a krásná kytka, také by mě potěšila:))
    N.

    OdpovědětVymazat
  12. orchidea je veľmi pekný kvet

    lak v kombinácii s ružou - super

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.