pátek 21. května 2010

Jsem si vědoma toho, že s přispíváním je to v poslední době bída. Ale. Začalo mi zkouškové, takže mám teď něco jako maturitu, akorát měsíc v kuse. Pro vás středoškoláky, abyste si to uměli představit :D S časem jsem stále na štíru. Další aspektem, který k omezení příspěvků přispěl, byly povodně. Jsem z Ostravy. Naštěstí bydlím přímo ve městě, takže dům opravdu zatopený nemáme. Avšak v úterý jsem měla mít zkoušku, říkala jsem vám o tom, vzpomínáte. A do školy dojíždím do města, které bylo v pondělí naprosto odstřihnuté, díky vodě. Takže jsem tenhle týden ani už nechodila do školy. Zkouška se přesunula na pondělí, takže mám v pondělí pro jistotu hned dvě docela důležité zkoušky. Plus díky tomu počasí, kdy se voda v proudech valila k zemi, jsem ven vycházela minimálně. Ono ani nebylo kam. A zima, zima tady stála za to. Mrznu i doma. Nemít svůj zimní kabát v čistírně, asi bych se ho nebála vytáhnout.

Doufám, že se s nějakým smysluplnějším článkem, a hlavně novýma fotkama, ozvu v pondělí. Pokud ovšem nepřijde třeba tornádo. Už bych se ani nedivila.

Pro tenhle článek jsem si vypůjčila, alespoň jeden mužský outfit mého přítele. Moc se mi líbí.


PS: Asi jste si všimli(y) změny. Alli si založil vlastní blog o tom, jak sestavit parádní kolo do města, o vychytávkách na kola, a tak podobně. Je to momentálně jeho největší vášní. Takže tady zůstávám nadále sama. Až mě napadne vhodný název, blog změní jméno. Ale pořád to budu já.

Mějte se krásně a se mnou mějte chvíli strpení!

Linda

9 komentářů:

  1. teda,faakticky mu to hrozně sluší..pochval ho za mě.)

    OdpovědětVymazat
  2. a přeju hodně štěstí,hvězdo!! ukaž jim to všem!!:)

    OdpovědětVymazat
  3. myslela jsem na tebe a jsem ráda že jste záplavy přečkali v pohodě! na fotkách to vypadá tak děsivě a já jsem hrozně ráda že bydlim na horách!
    outfit tvého muže se mi moc líbí! kdyby tak takhle chodili všichni muži!

    OdpovědětVymazat
  4. na prvej fotke mi celkový dojem niečo kazí,ale neviem čo..ale na druhej je to oveľa lepšie:)

    OdpovědětVymazat
  5. sluší mu to:) a držím palce!

    OdpovědětVymazat
  6. Tvůj kluk má skvělej styl! Tyhle svetříky na klucích vypadají (většinou) děsně dobře:) Hodně štěstí při zkouškách;)

    OdpovědětVymazat
  7. tak přesně takhle oblíkaní kluci se mi líbí...:)

    OdpovědětVymazat
  8. Díky moc za pochvalu. Sám jsem moc spokojeny. Svetr, společně s podobným bez zapínání jsem našel v HM ve slevě za 300,-

    Tady odkaz na zmiňovaný blog: citybikerevue.com

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.