čtvrtek 13. května 2010

V úterý mám první zkoušku. Merde. Zkouškové je tady. To je tak vše. Snad jen, že dobrou náladu a úsměv na tváři mi dneska vykouzlilo rendez-vous se slečnou B.

Fotky jsou směsicí uplynulého týdne.

Floral skirt - coming soon :)
Lak, na který se Alice ptala v minulém článku. Je to čistě bílý lak. Z mé oblíbené bižuterkové značky neznačky.
Bez tašky M&S ve středy, kdy mívám tělocvik nedám ani ránu. Pojme vše od věcí na cvičení až po učení. A i když je v ní milion věcí, pořád mi nepřijde těžká! Zvláštní.


Fotky z dneška
Konečně lila lak, přesně podle mých představ.

Nejmilejší dárek od slečny B. (sama vyráběla), o to větší má pro mě cenu.

Linda

13 komentářů:

  1. holka v pruhovaném triku :-P a ta duha je k sežrání, mňam, mňam :-D
    Andy

    OdpovědětVymazat
  2. ten fialovoučkej lak si chci koupit hroozne dlouho...a ted kdyz ho vidim na tobe tak si ho koupit PROSTE MUSIM! je krasnej..

    OdpovědětVymazat
  3. skvele laky,aj biely aj fialovy..

    a brosna je nadherna!drzim palce na skuskove

    OdpovědětVymazat
  4. no tak na skusky ti poriadne drzim palce=) ale ved si sikula, to zvladnes...a musim pochvalit slecnu B....ta brosna je roztomila...a ten tvoj lila lak je skvely =)

    OdpovědětVymazat
  5. jaktože má každý pruhované tričko?! To není možné, že já jich sice mám asi milion, ale žádné tohoto typu...:)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné věci, hlavně ty doplňky:)! A máš nádherné nehty a barvy laků se mi moc líbí**

    OdpovědětVymazat
  7. krásný lak :) moc ti to sluší:) držím palce ...zkoušku určo zvládneš

    OdpovědětVymazat
  8. ten fialovy lak je krasny, ale este viac sa mi paci ten vintage nahrdelnik! wow!

    OdpovědětVymazat
  9. ten bílej lak se mi fakt moc líbí ale nikde jsem ho neviděla a teda ani tuhle značku...začnu pátrat důkladněji dík :)
    a ta duha je úžasná! a v úterý budu držet palce :)

    OdpovědětVymazat
  10. lindii,anoo..už mam maturity...jupíííííí:)

    OdpovědětVymazat
  11. love your necklaces!

    http://mypointmystyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.