sobota 1. května 2010

To vám, povídám. Včera byl divný den. Den, kdy si lidé lezli do kabinek. Bez ostychu, bez pardonu. Takhle si stojím v kabince, zkouším si sukni a najednou mi tam vleze paní. Tak jsem se zasmála, že to nic. Zkouším dál a další dva lidi mi do kabinky zase skoro vlezli (na poslední chvíli škvírou zaznamenali v kabince pohyb, tak couvli). To mám neviditelné nohy? :D Mezitím někdo vlezl do kabinky vedle, pro změnu té paní, co tam vlezla mně. Co to bylo za den? Tohle se mi snad dva roky nestalo.

Už to postihlo i mě. Vyhlašuju nakupovací stop stav. Dospěla jsem do fáze, kdy jsem usoudila, že mám vše, co potřebuju. Že bych kupovala věci jen z rozmaru. Takže doufám, že to vydržím aspoň do prázdnin. Ono stejně budou zkoušky a to budu ráda, když se dostanu vůbec ven. Takže do stavu "mám vše co potřebuji" jsem dospěla včera, když jsem konečně sehnala na zkouškové sukni přesně takovou, jakou jsem chtěla. Černou a pasovou. Jelikož mám hodnou maminku, po krátkém telefonátu svolila přispět mi na sukni druhou. Letní, květovanou. Brzy doufám, ukáži :).

Děkuji vám všem za rady ohledně lila laku. U essence jsem jej nakonec našla, ale přesto odstín úplně neodpovídal mé představě. Navíc laky od essence moc ráda nemám. Mají sice hezké odstíny, a i když si nehty lakuju ráda, přeci jen ocením, když lak vydrží alespoň dva dny. Což se mi u laků essence tedy nepoštěstilo. Nakonec jsem svůj vysněný našla jinde. Až přijde, uvidíte :)

Dvě fotky ze čtvrtečního venčení psa. Chudák se aportováním unavila tak, že jsem ji domů musela odnést :D

Jelikož jsem se včera nestihla vyfotit před odchodem doma, ale stejně jsem měla namířeno do obchodu, zneužila jsem kabinky v Reserved.
Základ bylo použít tričko a šátek, který už jsem dlouho neměla :)

Hezký zbytek víkendu,

Linda

16 komentářů:

  1. a kde jsou ty nové sukně?????
    Andy

    OdpovědětVymazat
  2. Ten šátek krásně dokresluje cvočky na tričku, parádní!! Háá, tenhle lak by měli vyhlásit lakem roku, protože jsem ho viděla snad na všech holkách v okolí a na blogách atd...Plus máš moc krásné balerínky!!

    OdpovědětVymazat
  3. ja ti asi UKRADNEM tu tasku!!! vyzeras uzasne...tak uvolnene a pohodovo...ohrnute rifle, jade na nechtoch (ktory ti mimochodom zmizne tiez!),halabala drdol satka a TA taska !!
    a to s tymi kabinkami nechapem...aj mne uz niekolkokrat do nej vliezli...ved najprva sa asi pozriem ci tam niekto nie je...naozaj nerozumiem...a som strasne zvedava ako dopadne ci presnejsie ako dlho vydrzi ten tvoj nenakupovaci stav =)

    OdpovědětVymazat
  4. jednoduhcý-krásný oufit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se mi outfit strašně líbí - ty botky jsou rozkošný a šátek je geniální! Moc ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  6. To se mi snad ještě ani nestalo,že by mě někdo vlezl do kabinky. Pejsek je roztomilej. :))
    Líbí se mi jednoduchost tvého outfitu.

    OdpovědětVymazat
  7. Jezevčíci jsou úžasní!:)..Mně se zase líbí celý tvůj outfit..potkat tě na ulici, tak bych tě určitě pochválil x).

    OdpovědětVymazat
  8. uz som prisla na to, koho mi na niektorych fotkach pripominas :) kamaratku Merily z blogu Sequin Magazine :)

    OdpovědětVymazat
  9. Wow, tvůj look je naprosto dokonalý! Jinak myslím, že já si nikdy NEUVĚDOMÍM, že mám všechno, co potřebuju....opravdu, hlavní je přiznat si to...=D

    OdpovědětVymazat
  10. ANo ANO ti lidé jsou jak splašení. Taky se mi to nedávno stalo. Jinak outflit ti moc hezky ladí a ty nehty ááááá!

    OdpovědětVymazat
  11. Máš krásný brejličky a tvůj prstýnek mi připomněl, že se mi dnes zdálo o třech nádherných prstenech, které jsem měla.Bohužel to byl jen sen a bohužel si je pořádně nepamatuji, jinak bych se mohla stát úspěšnou návrhářkou šperků :))
    Konec nákupů si plánuju na červenec, končí mi mateřská, což je významná finanční injekce k mému platu, takže to sakra pocítím. Tak se musím ještě rychle zásobit! :)

    OdpovědětVymazat
  12. tvoje otázka "To mám neviditelné nohy?" mě fakt rozsekala :D ale teda už se mi to taky párkrát stalo...
    ten prstýnek s motýlem je krásnej! a líběj se tvé brýle! a kombinace šátek triko je fakt povedená!

    OdpovědětVymazat
  13. Oooh! Krásné "ťapky". :) Odkud?! :D

    OdpovědětVymazat
  14. krásný outfit, přesně v mém stylu! :P

    OdpovědětVymazat
  15. Jo, tak to jsem také slyšela, že zrovna tyto brýle jsou hodně fajn, ale nevím tedy, co je na tom přesně pravdy. Ono totiž jeden říká toto a druhý zase ono, takže si pak vyber že jo :D Ale tak zkusím dát na tvé rady a tyto brýle si pořídím :)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.