čtvrtek 29. dubna 2010

Vážení, první letošní Majáles za mnou. Fotek je spousta, ale na většině nejsem sama. Proto přidávám jen ty mě, nebo Andy. Ostatních jsem se na svolení neptala. A štve mě, že jsem nebyla se ani schopná vyfotit ve stoje. Co se oblečku týče, dávala jsem si to "postaru". Tzn. tak jak jsem chodila oblékaná dřív a tak, jak se dnes oblékám na koncerty. Džíny (mohly to být jeggins, ale jednak už by vás vážně nudily a jednak, protože ve večerních hodinách už bylo chladno), šátek, tílko, conversky. Hlavně pohodlně.

Na fotkách nové brejle, které zbožňuju. Samozřejmě, že podobné má i Andy :)Andy mi uvila věneček na přání.
A nakonec nejvíc celebrity fotka:


Mějte se krásně a já se jdu pokusit o své první shredded triko, díky skvělému návodu Luczis :)

Linda

10 komentářů:

  1. posledni fotka je suuper!
    a hrozne se mi libi naramek z kvetinek:)

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky, moc ti tu sluší. Takovej pohodlnej styl mám ráda a tobě moc sluší. líbí se mi i jak si zkombinovala zelenou a fialovou barvu. :) Porstě povedený :))

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda styl, připomíná mi dobu gymplu, kdy jsem se potloukala po různých koncertech a festivalech !!

    OdpovědětVymazat
  4. Na koncert jedině v converskách!) A brýle jsou super.

    OdpovědětVymazat
  5. jeej...tak ty uz mas majales za sebou a to este ani nie je maj...si sikula!! =)...a oblecek taky pohodacky koncertny...mimochodom mam rovnaku satku (uz by som na nu aj bola zabudla...pri tom bordeli v mojej skrini...dakujem ze si mi ju pripomenula...musim ju ist najst pretoze vyzera dost dobre )...a vencek so sedmokrasok je milucky...pamatam si ako sme ich ako male plietli...aj s pupav a tak...dufam ze som to este nezabudla a nejaky si vytvorim aj tanto rok....no a nakoniec velmi pekne dakujem za informacie o lila laku...hned som bezala kuknut avon katalog, ktory prave mamina doniesla a mas pravdu..je TAM!!...takze uz asi viem co si objednam...som zvedava...a este raz diky =)

    OdpovědětVymazat
  6. skvělé brýle - krásné fotkyy.:-)

    OdpovědětVymazat
  7. to jsem zvědavá jak se ti povede:)

    OdpovědětVymazat
  8. Na předposlední fotce dole jsi neuvěřitelně podobná Nikole. Ona vypadá hrozně podobně, když má brýle.

    Jo a z toho Fernetu na fotkách jsem si málem ublinknul do klávesnice. A to jsem si jí včera čistil...

    OdpovědětVymazat
  9. ta poslední fotka je vážně "celebrity foto"..všiml jsem si toho ještě než jsem si přečetl komentář ;)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.