sobota 17. července 2010


Zpětně si vyčítám, že jsem tyhle fotky neuveřejnila najednou a rozdělila je. Protože už jsem do toho neměla moc chuť, jenže mi přišlo, že ty hezčí (aspoň podle mě) jsem si nechala schované v útrobách počítače, právě na tu druhou část. Především by mi bylo líto neuveřejnit tuto:

je myslím z celého dne nejpovedenější








6 komentářů:

  1. teeda,ani bych si nedovolila vybrat tu nejpovedenejsi.. libi se mi jich velka spousta!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt ti to moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. fakt moc povedený fotky! ta dle tebe nejhezčí mě nutí dumat nad výškou fotografa :) a moc se mi líbí ta s nohama ( :D ) - krásný panorama! a vůbec všechny jsou dobrý! :)

    OdpovědětVymazat
  4. vsetky tie fotky su wow.. normalne mam chut ist niekam do prirody teraz

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.