středa 7. července 2010

Čichám čichám, že dojmy z letiště vás moc neberou, a proto se po ne dlouhé proluce hlásím s dalším článkem. Doufám, že se vám fotky budou aspoň trochu líbit, protože se tady objeví ještě v jednom článku. Důvod je prostý - nafotili jsme jich tolik, že jsem jich nakonec vybrala dvacet a dvacet fotek mi na jeden článek přijde moc. Fotky jsou ze Zvičiny, což je "kopec" za Dvorem Králové n. Labem. Byla jsem tam už po několikáté, a je tam tak krásně. Kdo to nemáte daleko, určitě si tam zajeďte. Ať už na piknik, nebo si jen lehnout a koukat na mraky. Taky od dnešního večera, do soboty do rána pracuji (mám noční, haha), takže kdoví, kdy budu mít čas se zase ozvat. Možná až o víkendu.










ZDRAVÍ LINDA :)

12 komentářů:

  1. páni, krásné fotky, úplně bych si tam lehla s vámi)

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi to stříbro co máš na krku:-) A na sedmé fotce, ti ten šátek dělá hezký hrudník:D
    Lucie

    OdpovědětVymazat
  3. Milá, Lin, prostě si užívej prázdnin, načerpej síly, protože pohoda ve tváři a spokojenost v úsměvu je stejně nejhezčí outfit ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo kousek od tamtut bydlim :D

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou vážně krásné fotky, moc Ti to sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Taková krásná letní pohodička :-)

    OdpovědětVymazat
  7. pohodový outfit...taky bych se zajela někam jen tak vyvalit :)

    OdpovědětVymazat
  8. hrozně se mi líbí kraťásky a ty máš prostě kráááásný nohy! no závidim no :)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.