pátek 23. července 2010

Odpočítávám posledních pár desítek minut, než vyrazím do práce. Posilněna dvěma energy drinky. Cestou do práce se budu dopouštět drobného vandalismu, mým cílem budou především tramvajové linky a zastávky. 

Slíbila jsem vylepit pár nálepek na akci, která nese název Pecha Kucha Night. První Pecha Kucha Night proběhne 18. srpna od 20:00. O co přesně jde se dozvíte zde: http://pkno.cz/ . Ve zkratce je Pecha Kucha (čti "peča kuča") prezentace ve formátu 20 x 20 (20 snímků, každý snímek na 20 vteřin). Prezentovat může prakticky kdokoliv. Ostrava má první odvážlivce v podobě designéra a architektů. Není omezen ani věk prezentujících (prezentovala i pětiletá dcera spoluautorky projektu Astrid Klein!). Doufám, že se lidé budou stále přihlašovat, lidé Pecha Kucha vezmou na vědomí a sejdou se na akci v hojném počtu! Aby nebylo opředeno tajemnem, proč nálepky vylepuju i já - s projektem nic společného nemám, to můj bratr je ten, co se poslední dobou aktivně zapojuje do akcí Ostravy.

"Mám velmi jednoduchý vkus. Spokojím se vždy s tím nejlepším." - O. Wilde

aneb citát z jedné nálepek Pecha Kucha Night :)


Přidávám jeden starší outfit, před kterým jsem varovala už dávno slečnu Simsalabim :) Je ze dne, kdy bylo v Ostravě ošklivo (což je i dnes, takže není až tak od věci). Taky je ze dne, kdy jsem neměla chuť na barvy. A myslím si, že černá a hnědá k sobě jdou, pokud si s tím člověk trochu pohraje. Jestli to tak je v mém případě, to posuďte sami. Snad sem příště zase vnesu trochu barev :) A taky je to prostě jen rychlý pohodlný outfit na 45 minutovou cestu do práce, kde se stejně převlékám. Náhrdelník si maminka přivezla z Řecka, je kovový a hrozně se mi líbí.






Asi není těžké odhadnout, koho nejvíce čtu :)

Na závěr bych Vám všem moc chtěla poděkovat, že se stáváte pravidelnými čtenáři a pomohli jste mi přehoupnout se přes krásné číslo 60. Což není jen mým úspěchem, ale i Vaším. Kdyby nebylo pro koho psát, už dávno bych s tím skončila :)

6 komentářů:

 
Používá technologii služby Blogger.