úterý 20. července 2010

Včerejší den jsem si moc užila. Ráno a část odpoledne jsem ještě strávila v práci, a myslela jen na ty dva dny vytouženého volna, co mě čekají. V pět jsem měla sraz s A. v centru a v plánu jsme měly neznámo co.

První zastávka byla v antikvariátu (ta byla plánovaná), kde jsme strávily hezkou chvíli. Asi jsem si ten antikvariát zamilovala. Odnesla jsem si tři kousky a A. tuším taky tři. Největší radost měla z dětského zeleného zpěvníku pro 1. - 4. třídu! :) Potom jsem si vydupala Mc Flurry s lentilkama. Já tu zmrzlinu miluju. Protože je jí tam děsně moc a skoro nikdy ji nesním. Včera ale jo. A protože lentilky jsou nejlepší. Pak jsme rychle obešly nějaké ty obchody, co nás lákaly na slevy. Já se držela (páč jsem hříšný prachy utratila den předtím), ale Andy si koupila nejhezčí šátek (asi budeme mít brzo zase stejnou věc :D), tašku a svetr s leopardem (ne vzorem, ale fakt tou kočkou.. proč ho nemám taky, když levharti jsou moje nejmilejší kočky?!). 

Následně jsme si zašly pro program do kina a na ulici si hodily mincí, jestli půjdeme do toho kina nebo na autorské čtení. Autorské čtení zvítězilo. Jak si můžete přečíst na oficiálních stránkách Měsíc autorského čtení je literární festival, probíhající v Brně a v Ostravě. Funguje to tak, že autoři jsou nejdříve v Brně a druhý den předčítají v Ostravě. Jako první večer zahajuje francouzský autor a za hodinu a půl začíná český. V Ostravě se čtení koná v prostorách divadla Stará aréna. Před samotným čtením můžete posedět v krásné kavárničce (fotky z kavárny dodám příště) a až nadejde čas, přesunete se do malého divadelního sálu (občerstvení si můžete samozřejmě vzít s sebou). Naše čtení paní Marie Le Drian bylo poněkud netradiční. Autorka je nemocná a má zakázáno cestovat, takže se konalo přes skype. Její úryvek byl o langustách a smrti a modrém zápisníku se zlatou ořízkou. A moc se mi líbil. Autorka sama působila velmi příjemně. Zapomněla jsem zmínit, že vstupné je dobrovolné, při vstupu do sálu dostane každý poukaz na francouzskou palačinku. S Andy na nás palačinky nezbyly (což ji velmi rozčílilo :D), ale večer byl skvělý a o víkendu plánujeme jít zase, tak vám vyfotím i kavárničku. A taky nám dluží tu palačinku, že jo :)

 Stará Aréna

 Dík krátkému ochlazení, jsem mohla vrstvit, což mám nejraději. Asi i proto mám v oblibě jaro. Měla jsem chuť na něco pohodlného se špetkou barev. Takže mám ten nejpohodlnější svetr (doteď s Andy litujeme, že jsme si tehdy nevzaly každá dva :D), oblíbený šátek a tašku (nejšílenější, co vlastním), kterou vám chci ukázat už velmi velmi dlouho.

cop na stranu mě nepřestane jen tak bavit

Taky mi přišel balíček s trikem od Terunčiny ségry. Zájemkyně přede mnou co odřekly, velmi prohloupily! Láska na první pohled. A už mám v hlavě jeden outfit, tak snad bude brzy zde!

Coming soon (slevy, slevy, slevy!)

Užíváte léta? Pracujete? Máte se krásně?
Doufám, že ano :)
Vaše, Lin

16 komentářů:

  1. Cop na stranu je nejlepší účes, taky ho miluju. A s tím McFlurrym bych si dovolila nesouhlasit, nejlepší je s Nesquikem!!!)

    OdpovědětVymazat
  2. jee, děkuji, žes mi to autorské čtení připomněla!
    viděla jsem o tom reportáž v reportu, ale úplně jsem na to zapomněla.
    mám ale malý problém, nemám vůbec tušení, kde je to divadlo Stará aréna.
    nemohla bys mi prosím popsat cestu. z uanu?
    děkuji moc! :)

    OdpovědětVymazat
  3. ÁÁ cesta z ÚANu je velmi jednoduchá. Nasedneš na jakoukoliv tramvaj směrem do centra. Vystoupíš na Elektře. Nevím, jak moc se orientuješ v Ově, ale je to přímo na Masarykově náměstí. Takže když budeš stát u McDonaldu u vchodu a půjdeš rovně směrem k náměstí, nemůžeš minout. Škoda, že jsem ten vchod nevyfotila, jak jsem chtěla! :) Fotka tu bude nejdřív v sobotu. No takže stále rovně, ve stejném domě je i Schlecker. Nad vchodem do divadla je taková černá kulatá stříška. A celkově, když budeš koukat, určitě to nepřehlédneš! :)

    OdpovědětVymazat
  4. taky moc ráda vrstvím a proto už mi léto leze pěkně na nervy. Moc se mi líbí ten šátek a teď mám chuť na McFlurry-akorát s kitkatem :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, to autorské čtení ti moc závidím. Vyděla jsem reportáž ve zpravách a úplně mě to okouzlilo... Škoda jen, že je to tak daleko :/

    OdpovědětVymazat
  6. Mcflurry kitkat
    mne to zase prijde jako moc mala zmrzka :-D presla jsem na nej z shaku, protoze ten zacli delat neskutecne sladky...
    taska s cupcakes neni primo muj kosicek, ale jinak pekne a ten cop Ti moc slusi, intelektualko 8-D

    OdpovědětVymazat
  7. Ta taška je skvělá :D
    Od zítřka pracuju, tak mám trošku nervy :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta taška je supr :)
    Na autorské čtení se taky chystám. Jak to probíhá, když čte francouzský autor? Někdo to překládá nebo je to jenom pro jazykově zdatné nebo jak?

    OdpovědětVymazat
  9. Terka: Naprostý souhlas!

    Arthera: Jen tu intelektuálku bych vynechala, ale děkuji! :)

    Passion baby: určitě to bude ok, držím palce :)

    Niv: Na velké obrazovce promítají překlad, takže v pohodě. Jinak bych šla do kytek. Francouzsky neumím, neučím se to a ani to neplánuji :D Určitě zajdi, ať jich stihneš co nejvíce!

    OdpovědětVymazat
  10. těším se na sobotu :-)
    Andy

    OdpovědětVymazat
  11. Antikvariaty su naozaj super, clovek tam najde castokrat super veci za uplne smiesne ceny! Ak sa mozem ale opytat naco ti bol ten spevnik?:)

    OdpovědětVymazat
  12. krásnej program plnej suprovejch činností! antikvariáty mám taky ráda - vždycky si vyberu nějakou knížku za 10kč nebo za úsměv :) a na autorský čtení bych taky zašla!
    a jinak - ta taštička je supééér!

    OdpovědětVymazat
  13. bianca: jsi už druhá, kdo se ptá, a kdo si to špatně přečetl. Zpěvník si koupila Andy, ne já. A tuším, že jí je na to, na co je určený - na zpívání a k tomu hraní na kytaru ;)

    OdpovědětVymazat
  14. děkuji ti dobrá vílo! :)
    jsem z havířova.. a v ostravě se většinou pohybuji po stejných trasách, takže jsem měla strach, kde to bude. ale když je to na náměstí, tak to je paráda.
    v sobotu vyrazím na pana krchovského. :b
    ale mám strach, že na něj bude velký nával.. je tam nějaká kapacita? nebo může se stát, že mě tam nepustí?
    T.

    OdpovědětVymazat
  15. To nevím, byla jsem tam jen jednou a to už na francouzského autora a taky jsem se bála návalu, ale bylo místo i v kavárničce a i v sále přímo pak ještě pár místeček bylo, ale když jsme vycházeli, tak v kavárně lidi přibyli, pravděpodobně ti co čekali na českého autora. Takže možná bych doporučovala jít tam na celý večer, čímž máš místo zajištěno. Kavárna je otevřená od 18:00 :)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.