pátek 9. července 2010

Co bych Vám tak pověděla, moji milí. Asi nic moc. Dneska mě čeká poslední noční, takže moje dny vypadají tak, že o půl osmé ráno zalehnu, v jednu se násilně přinutím vstát, pár hodin se snažím přežít, abych si v šest zase lehla a v osm večer vstala, a pak jela do práce. Každopádně po dnešku mě čeká pět dní volna :) A jsem ráda, že už mám konečně zase čas číst. Andy si založila blog, avšak s jejím představením bych ještě chvíli počkala, protože už plácala něco o zrušení apod. :D Fotky ze dne, kdy jsme byly v kině na Eclipse. Tuším středa. Moje nové šaty a nohy vypadající hubeněji než jindy.

PS pro fanoušky Lush: I love juicy 100 ml, mi vydržel neuvěřitelné dva měsíce!!

Ten výstřih na zádech se mi moc líbí :)

UŽÍVEJTE VÍKENDU I ZA MĚ ;)

8 komentářů:

  1. Krásné!
    Pro fanoušky Lushe dodávám, že mýdlo Coal Face už mám přes půl roku, stále ho je dost a používám ho dvakrát a víckrát denně.

    OdpovědětVymazat
  2. slusi ti to, nozicky mas teda fakt jak paratka :)) (v dobrem)
    jedina vytcicka, nemam moc rada kombinaci cerno sedeho obleceni a hnede kabelky. tak prezij tu praci a uzij si volno .)

    OdpovědětVymazat
  3. krásný šaty mám ráda takovéhle přepůlené...hm ačkoliv ždný lastní nemám divný! :) a nohy máš fakt supr ale nemůžu to už moc prohlašovat jinak budu v blogsféře že nohoúchyla :D
    a na blog Andy jsem zvědav její fotky u tebe se mi vždyky líbily! odkaz odkaz odkaz!!!

    OdpovědětVymazat
  4. krasne saty! pristanu ti . hlavne na prvej fotke!

    OdpovědětVymazat
  5. Ten outfit je nádherný!:))
    Jen mě trochu zarazilo,(teda aspoň já si myslím že to je ona) že máš jako svůj profil Sandry, nic proti tomu já nemám ale :).

    OdpovědětVymazat
  6. Odkud ty šatičky vlastně máš?
    Mně nepřijde nepatřičné vzít si hnědou kabelku k tmavým věcem.. A kor ne tak hezkou jako je tato. Mně to přijde jako sympatický student look, a tak to má být.

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.