sobota 31. července 2010

Dnes jsme s Andy byly na lovu. Na lovu holínek přesně řečeno. HO-LÍN-KY!  Tři slabiky, sedm písmen. Ta gumová záležitost, do které se vám nedostane voda. A to je ono! Ten faktor, proč je zkrátka musím mít. Nepromoknou. Víte, nad holínkami uvažuju už něco přes rok, a stále jsem nebyla schopná si je pořídit. V cestě mi stál naprostý nedostatek tohoto zboží na českém trhu a trochu nedůvěra v to, zda je využiju. Květnové povodně na Moravě mě z toho strachu vyléčily, plus například včerejší déšť v Ostravě, a má cesta do práce přes celé město. Holínky jsou nutností! Internet zdál se býti taky nedostačující pokud bych neměla zájem o khaki kousek, k rybníku jako vyšitý, nebo o kousky v cenové relaci nad 1600,-. A to jsem neměla. A tak jsme dneska byly na lovu, Andy si koupila holínky už včera - růžové s bílými puntíky, a tak mě dnes vzala na to úžasné místo, kde byly poslední holínky v mé velikosti (hnědé s tyrkysovými puntíky). Tak je mám doma. Fotodokumentaci očekávejte v nejbližších dnech, nebo zkrátka až zase zaprší. Mám radost! :)

A co vy a tahle gumová úžasnost? Vkusné, nevkusné, pobuřující, pohoršující? Pro mě především praktický kousek do botníku, a když navíc vypadají k světu ... :)

Fotky jsou jak jinak než z dnešního lovu..

zákusky, *chrocht chrocht*, každá dva :D

Andy diskokouličky :) mnou nalezené na fleru, jí koupené


Hezký večer :)

20 komentářů:

  1. jojo gumáky :-D těším se, az si je vezmu a lidi budou nevěrícně koukat, jako dneska můj otec, který se mi navíc smál :-D Chlapi tomu zkrátka nerozumí :-D
    Andy

    OdpovědětVymazat
  2. já je sháním už strašlivě dlouho, především na festivaly, ale ne a ne na nějaké narazit (pokud tedy nepočítám rybářské nebo předražené). takže teď vám dost závidím, že se vám je podařilo sehnat!

    OdpovědětVymazat
  3. Ja chodim v gumakach i kdyz neprsi a je treba jen zatazeno, za prve ocekavam dest a za druhe jsou proste fajn:) Ale teda musim rict ze tolik pohorsujicich pohledu, poznamek a blbych kecu typu: ty vole cum ona ma gumaky!! jsem snad jeste nezazila

    OdpovědětVymazat
  4. ja se po nich taky zacinam shanet, sice jezdim autem, ale kdyz leje, ne prsi, tak proste nehodlam devastovat nic ze sveho botniku :// ten tip, kam pro nejake rozumne, by se mi docela siknul, prosimm :))
    jinak dneska jsem na namesti v KFC videla kocku v uzasnych leopardich a hrozne ji to seklo, mela to hezky sladene :) az na to ze bylo sucho, ale rano lilo, takze asi ok :)
    takze nejake tipy klidne uvitam, diky .)

    OdpovědětVymazat
  5. tak mně tenhle fenomen nechytl ani trochu...
    libi se mi maximalne holinky hunter,ktery nosiva kate moss na festácich:)

    OdpovědětVymazat
  6. ja mám doma tiež gumáky..už asi tri roky..krásne s kvietkami:)

    tie disco gule som už aj ja obzerala na fleri

    OdpovědětVymazat
  7. Taky bych potřebovala, můžu vědět kolik Tě stály a kde jsi je sehnala?
    Děkuji,
    L.

    OdpovědětVymazat
  8. wow, ty naušnice jsou senzační!
    Ale holínky...to není nic pro mě. Umělou botu na nohu nedám, ať už je to Melisska nebo dědovy galoše!

    OdpovědětVymazat
  9. Ty tlumené barvy ti vyloženě sednou!

    Mně se líbí ty gumancle, co má Kocourova Adi a především ta její kamarádka. Asi bych je užila, jedny mám vyhlídnuté, ale upřímně to není obuv, která by chovala moji nožku v suché bavlnce. Guma, obecně známo, moc prodyšná není. Bohužel.

    Ale možná by se daly využít taky v zimě, do těch městských břeček.

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem si téměř jistá, že si mamka koupila ty samé co ty :-) Hnědé s puntíky, ty růžové jsem ji zatrhla:D Ona je využívá hlavně na louku, když venčí v dešti Ashley:-)
    Lucie

    OdpovědětVymazat
  11. hej ake nausnice! :D wow

    OdpovědětVymazat
  12. holínky bych taky brala hrozně se mi zalíbili loni v usa kde je nosili všichni a měli je náherně vzorovaný...ale tam sem si je nekoupila kvůli přepravě a tady sem na takový ještě nenarazila - a dyž tak stojej děsně moc peněz a to se mi přece jen za holinky dát nechce...
    a moc se mi líbí to dlouhé tílko/šaty a kamarádčiny botky!

    OdpovědětVymazat
  13. no tak GUMAKY jednoznacne ANO!! chodim v nich uz asi stvrty rok (mam jedny kvetovane a tento rok som si kupila dalsie) a praktickejsiu a stylovejsiu vec do velkeho dazda nepoznam! Som zvedava na tie tvoje a dufam ze budes rovnako spokojna ako som ja =)

    OdpovědětVymazat
  14. cau lindo, jeste jednou diky za tipy, dneska se to rozseklo uplne JINAK, brzy nahodim :) urcite mi pak napis co ty na to :))

    OdpovědětVymazat
  15. Lindíku, pošli mi prosím mejlík... může být prázdný, jen jsem ztratila tvoji adresu a chtěla jsem ti napsat..

    OdpovědětVymazat
  16. máš krásný outfit a andy užasné boty:-) kde jste objevily ty gumáky?:)

    OdpovědětVymazat
  17. pro všechny co se ptaly: gumáky mě i Andy jsou z Globusu

    OdpovědětVymazat
  18. Zrovna dnes jsem se stala jejich majitelkou :))) mám také puntíkaté!!! :)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.