čtvrtek 5. listopadu 2015

SLEČNY

Minulý víkend jsem se odhodlala. Šla jsem do knihovny, sbalila seznam knih k diplomce a hledala. První krok k tomu začít jí psát. Spíše takový krůček.. Říkala jsem si, že bych si nějakou knihu vzala do vlaku na víkendové cesty do Brna a Prahy. Krůček, který se změnil v klopýtnutí ve chvíli, kdy jsem si z knihovny odnesla také moc povedenou knihu Slečny od Báry Baronové. Tak se stalo, že se mnou putovala i na víkendové cesty a provázela mě celé pondělí v pražských kavárnách. Snad to tenhle víkend bude lepší.


šaty Forever21, kabát Reserved, klobouk Pull and Bear

7 komentářů:

  1. skús aj ostatné od baronovej a dity pepe, teraz im vychádza nová kniha intimita a určo to bude opäť skvelé

    OdpovědětVymazat
  2. Na začiatky písania mojej vlastnej diplomovky nespomínam s láskou (kým sa ja do niečoho prinútim...), ale potom to už išlo ako po masle! :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné burgundy doplňky a skvělé šaty =).
    A psaní diplomky..no, díky mému zaměření jsem čerpal výhradně z online materiálů, ale předtím jsem si užil dosytosti vypisování z knih do seminárek =), občas mi to možná i trochu..chybí (nevěřím, že jsem to napsal =D )

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  4. veľmi pekná kombinácia, hrozne sa mi páčia vínové tenisky :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Lindi, muzu poprosit o odkaz na tyto saty? Nenasla jsem je. Dekuju moc

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.