neděle 15. listopadu 2015

CHCEŠ MEAT DESIGN ?



Pokud vás zase trochu zajímá, co dělám ve volném čase (kterého mám asi 0,01 dne), tak je to v posledních měsících vedle PechaKucha taky Meat Design v Ostravě. Půjde o první prodejní přehlídku designu a začínáme už za pět dní, tedy 20. listopadu. Meat Design potrvá od pátku do neděle.

Program tady nebudu kopírovat, už proto že si ho můžete přečíst na našem webu, stejně tak dobře jako na události na facebooku. Co bych však ráda vypíchla, jsou věci na které se nejvíce těším já.

Jsem nadšená z toho, že se Meat Design bude konat v prostorách Starých koupelen na Dole Hlubina (Důl Hlubina se stal i Stavbou roku). Z programu si nenechte ujít přednášky, nejvíce se těším na SOFFA MAG, Dechem studio a DEVOTO. Doufám, že se zvládnu mihnout alespoň na jednom z workshopů, třeba na Origamice a koupím si Meat poster. Na Meat posters se podíleli významní ostravští umělci, kdy každý z nich vytvořil plakát na volné téma, omezeni byli pouze formátem. Všechny plakáty budou k zakoupení přímo na akci a v pátek se bude konat jejich vernisáž.

Z vystavujících, kterých bude více než čtyřicet, se osobně nejvíce těším na Zahradu na niti, Milana Pekaře a Respiro. 


Zahrada na niti
Studio Dechem
Soffa Mag



Vstupenky si můžete koupit přes server goout.cz nebo v některých spřátelených ostravských kavárnách. Aktuální cena třídenní vstupenky je 200 Kč a k dostání budou i na místě.


Místo konání – Staré koupelny

Když se přijdete podívat, načerpat inspiraci pro své bydlení, nebo rovnou nakoupit vánoční dárky (nebo si nadiktovat, co byste si přáli vy), nezapomeňte mě přijít pozdravit!


5 komentářů:

  1. To je super, ze jsi tak aktivni i mimo praci. Drzim palce, at se to vydari!

    OdpovědětVymazat
  2. jů! viděla jsem na to v Ostravě plakáty a úplně jsem si říkala,že to bude super akce :)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.