úterý 24. listopadu 2015

SUNSET

Jak jsem psala na instagramu – jedno je jisté. Správné světlo a prázdné ulice jsou nejlepší přátelé všech blogerek. Pokud navíc máte špatný den, já přihazuju do placu ještě úsměv a rtěnku, která občas vyřeší všechno. Natálka by zase jisto jistě přihodila sluneční brýle .. Jaké jsou vaše nezbytnosti, když jdete fotit a máte špatný den? Nebo když máte špatný den obecně?


 batoh Matt & Natt, sukně Lindex, svetr H&M, kabát Reserved

7 komentářů:

  1. Pro mě je teď nejlepší řešení na všechno: jít spát :D. Chybí mi Ostravěnka <3

    OdpovědětVymazat
  2. Špatný den většinou řeším spánkem a filmem! :)
    Super outfit!! :) moc se mi líbí kombinace svetru a sukně!:)

    OdpovědětVymazat
  3. skvělý outfit! <3
    když mám špatný den, tak jdu nejradši s kamarády na kávu, ti mě vždy zaručeně rozveselí! :))

    JULI JULI blog

    OdpovědětVymazat
  4. Super outfit, veľmi sa mi páči tá farebná kombinácia :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Skvelý batoh! :) Krásne to celé presvetlil..

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.