sobota 16. srpna 2014

NEW-OLD DRESS

K těmhle šatům se pojí vtipná historka. Pamatuji si, když je prodávaly Bára + Véra a mně je tehdy o pár minut vyfoukla Oksana. Hrozně jsem se vztekala, že je stejně nebude nosit, že jsou přesně pro mě a snažila se jí je vymluvit ... O rok později se Oks narodila malá Eli, Oks se přizpůsobil styl, šaty jsou na maminu přeci jen krátké .),  a tak začala prodávat velké kvantum svých nenošených věcí. Všimla jsem si toho na votočvohoz a napsala jí, které šaty bych chtěla. Oksana na to povídá, jestli se mi u ní ještě něco nelíbilo, že mi to třeba taky přenechá, a já říkám "A nebudeš prodávat ty šaty co sis tehdy koupila od Báry, jak jsem je tak moc chtěla?" A Oksana na to "Kokos, dyť sis je teď právě koupila." ... Takže nějak tak .) Každopádně jsou teď moje a jsou proklatě boží!

šaty z druhé ruky, boty votocvohoz


0 komentářů:

Okomentovat

 
Používá technologii služby Blogger.