úterý 26. srpna 2014

BUDAPEST MEMORIES

Po-budapešťský střet s každodenní realitou je krutější než jsem očekávala. Počasí na facku a život jako na houpačce. Jako v blbým americkým filmu. Vzpomínám na Budapešť, při fotkách na instagramu si vždycky povzdechnu. Náladu mi zvedá pomyšlení na víkend ve Vídni, co mě za měsíc čeká a mezi tím spousta víkendových naplánovaných zážitků. Aktuálně se nejvíc těším na pět dní v Jeseníkách.... Ach!

Myslím, že ta čistá melancholie se ve mě probouzí spolu s podzimním počasím. Ale v Budapešti bylo ještě málem letně, no koukněte na ty fotky, připadá vám taky neuvěřitelné, že jsou focené teprve tři dny zpátky?!

sukně, tílko H&M, taška City Souls, tenisky queens.cz

12 komentářů:

  1. ja myslela, ze se nejvic tesis na me! :)) Oksana

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší na fotkách a letně tedy opravdu vypadají :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. jsi tu krásná! Budapešt bych taky někdy chtěla vidět

    OdpovědětVymazat
  4. - be jako bohyne v budapesti ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Je to krásné, sluší ti to. Líbí se mi ta fialová s tou šedou. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já Budapest miluji, sleduji tě na instagramu a vždycky hrozně moc závidím! Je to tam nádherné.
    EJNET

    OdpovědětVymazat
  7. super kombinace! zítra mě taky čeká balení na víkend v Budapešti a dlouhá sukni je už připravena! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj! Jsem po dlouhé době zpátky s novým blogem... tak budu ráda, když se podíváš. :) Jinak z fotek na Instragramu... je to nádherné město, asi bych si měla zařadit na seznam "musím vidět"! :)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.