neděle 3. srpna 2014

MY FIRST SNEAKERS

K těmhle botám vedla dlouhá cesta, která trvala několik měsíců, během kterých jsem sama přesvědčovala sebe, že je buď neunosím, nebo že se ke mně nehodí. Když jsem vyřešila tyhle dvě dilemata a pro koupi se rozhodla, vyvstaly další dvě - pořád jsem si nebyla jistá, zda se mi více líbí Nike nebo New Balance. Hlavně Air Max mě asi jako většinu blogového světa chytly, jejich barevné variace jsou ale tak různorodé, že jsem se jednou klonila k modré, pak k červené, k neonům, jednu chvíli dokonce k fialové, kterou ve své podstatě bytostně nesnáším. Můj #firsworldproblem jednoduše vyřešila kamarádka, když mi poslala tyhle zlaté New Balance a mně v hlavě seplo, že jestli se ke mně nějaké sneakers kdy budou hodit, jsou to rozhodně tyhle. 

Těžko bych hledala lepší pár bot na naši víkendovou dámskou jízdu v Budapešti s Ivii a Zuz ♥

 sneakers queens.cz, košile Lindex, taška Mango, kraťasy Zara

9 komentářů:

  1. ja idem tiež na víkend do budapešti! tak užívajte, možno sa niekde aj stretneme
    teniskový problém som vyriešila tak, že som si nakoniec žiadne nekúpila :D

    OdpovědětVymazat
  2. jeeej dobré sú :) také nezvyčajné , všetci majú modré, zelené a bordové :)

    OdpovědětVymazat
  3. sluší ti to, ledabylá košile je super:)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš úžasné hodinky a ta košile je taky fajn :))
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  5. Skvely! Cely me to bavi! Hlavne sladeni bot a hodinek ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Perfektní varianta NB, vedle těchto u mě vedou ještě všelijaké šedivé <3

    OdpovědětVymazat
  7. veľmi milý outfit :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasný outfit. Líbí se mi jednoduchost a pohodlnost, která zároven nepusobí "lajdácky". Skvělá kombinace <3

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.