neděle 23. března 2014

SPRING LOVER

Jaro je moje nejnejnejvíc nejmilejší období ... Co na tom, že máte spoustu starostí, i ty se prostě na jaře tak nějak lépe snášejí, zvlášť když si na chvíli zajdete provětrat hlavu. Jenom si k tomu provětrávání hlavy nesmíte přibrat naše psy. Meggi má totiž jaro taky ráda, ráda se opaluje. Ano opaluje. Místo procházky pak zpravidla stojíte nad psem, co se vám vyvalí do trávy při první příležitosti a ten druhý hyperaktivní Bonifác se mezitím může pro změnu oběsit na vodítku. Naši psi by byli při Canisterapii rozhodně nepoužitelní .))

 mikina Votocvohoz, košile Lindex, džíny Topshop, boty H&M

11 komentářů:

  1. Outfit super, dobrý botky a taška, miluju tyhle plátěný tašky s potiskem, nejlépe s vlastním :)).

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, moc se mi líbí kombinace mikiny a košile :) A hlavně se mi to moc líbí jako celek :)

    OdpovědětVymazat
  3. ta mikina je super! a tvůj popis chování psíků mě dost pobavil :D

    OdpovědětVymazat
  4. Sluší, sluší a mikina je super a jaro a slunce..

    OdpovědětVymazat
  5. Super vyzeráš, mikina krásna :)) a popis psov, ktorí sa opalujú a nechtiac takmer páchajú samovraždu obesením ma veľmi pobavil :DDD

    OdpovědětVymazat
  6. ta mikina je krasna! super jarny outfit.
    ja tiez milujem jar:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tenisky jsou super a ta mikina je taaak roztomilá...
    PS: Ta poslední věta o canisterapii mě pobavila. :)
    Ela

    OdpovědětVymazat
  8. moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.