čtvrtek 27. března 2014

BŘEZNOVÁ FILMOVÁ DOPORUČENÍ

Aktuálně jsem tenhle měsíc viděla snímek Adam o životě mladého muže s Aspergerovým syndromem. Těžko soudit, jak to někteří lidé na csfd v komentářích se zálibou dělají, nakolik byl Aspergerům syndrom ztvárněn uvěřitelně, když jsem se s ním nikdy nesetkala. Mně každopádně tento způsob přišel vhodný a film vám můžu jedině doporučit.



Naopak u snímku Před půlnocí jsem takové nadšení nepociťovala. Chtěla jsem si na něj zajít už v létě do kina a zpětně jsem ráda, že čas jsem si na to nenašla. Je to spíše takový snímek "na doma" jak já říkám. Nevydržela jsem na něj koukat vkuse, krátké pauzy byly nutností. Jedná se v podstatě o 108minutový převážně dialog ústředního manželského páru. Musím uznat, že tohle bylo na filmu asi nejzajímavější, takových filmů mnoho není, ale skoro hodina a půl řešení manželských problémů by snad unavila každého, až jsem se divila, že to ty dva nepřestalo bavit mnohem dřív .))


Ač jsem fanda sledování filmů hlavně v kině, občas má prostě člověk chuť být zalezlý doma a pustit si nějaký film. Určitě mi dáte za pravdu... A proč to domácí "promítání" nespojit i s dobrou večeří. Já jsem k tomu posledně využila rozvozu jídla skrz Foodpanda.cz. Výhody jsou nepopiratelné, nemusíte vařit, chystat si dobroty k filmu, stačí pár kliknutí a jídlo máte za +- hodinu doma. Navíc já díky tomu konečně vyzkoušela restauraci Lotos, kterou má web Foodpanda.cz pro Ostravu v nabídce.


Tenhle článek jsem připravovala minulý víkend a od té doby do zhlédnutých filmů přibyl ještě v úterý v kině Grandhotel Budapešť, což byl úplně skvělý kinematografický zážitek. Pokud jsem výše psala něco o tom, že občas má člověk zkrátka chuť dívat se na filmy jen doma, na Grandhotel Budapešť upalujte všichni povinně do kina! Je to snový zážitek .)


Co jste za poslední měsíc viděli vy?

7 komentářů:

  1. jj, Grand Budapest Hotel mě dostal! Koleje osudu mě bavily (až na Nicole Kidman, tu mohli vyměnit klidně za figurínu a nikdo by to nepoznal :) a HER! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Grandhotel je skvělej film :), můžu všem jen doporučit

    OdpovědětVymazat
  3. ten Adam vypadá dost zajímavě díík! a Grandhotel chci určitě vidět ale do kina se nedostanu :(

    OdpovědětVymazat
  4. Abys ocenila kouzlo Before midnight, musíš se podívat i na předešlé Before ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sakra!! Díky za připomenutí, protože díky tvému komentáři mi docvaklo, že mi přesně o tomhle vyprávěla Zuzka posledně v Bratislavě, o filmu co byl točený v různých fázích života jednoho páru. To mě Zuzka zabije, až zjistí, že jsem viděla jen poslední díl a ještě se mi nelíbil. Každopádně těžko pro nezasvěceného se k tomu dostat, že je to vlastně trilogie, když na csfd u toho nejnovějšího není ani zmínka..

      Vymazat
  5. Na Grandhotel Budapešť čakám už od januára, o dva týždne idem domov tak asi aj do kina zavítam, som rada, že sa ti páčil, som zvedavá :))

    OdpovědětVymazat
  6. Grandhotel byl TOP, takový ten film, který můžeš vidět i několikrát během krátké doby. (pro mě něco jako Amélie z Monmartru, co se týče zážitku z filmu :

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.