neděle 9. března 2014

LET´S TALK ABOUT BOOKS

Tak mě napadla jedna věc. Tenhle měsíc jsem opět nucena na blogu vynechat klasická filmová doporučení, protože mi věřte, že jsem film neviděla snad měsíc. Není tedy co doporučovat. Ale napadlo mě, co kdybych filmová doporučení občas proložila doporučeními knižními? Právě v ty měsíce, kdy si nenajdu čas na filmy, dejme tomu. Za poslední měsíc jsem přečetla okolo tří knih, které mi přišly zajímavé. Jen nevím, zda by tenhle druh doporučení zajímal i vás? Čtete? Kupujete si knihy? Budu ráda za vaše reakce v komentářích ;)

svetr sekáč, košile Choies, šála asos, sukně H&M

18 komentářů:

  1. Určitě, jsem s nimi...sháním knížky do čtečky, krom mého milovaného Nesba. Na klasické knihy jsem nezanevřela, ale na cestování a do školy je přece jen čtečka výhodnější :):)

    OdpovědětVymazat
  2. keď príde reč na knihy, som vždy maximálne nažhavená a maximálne zvedavá, čo čítajú druhí - sem s tým! :)
    akovradiu.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Rozhodně! Skoro i radši než filmová doporučení, i když ty jsou taky k nezaplacení:)

    OdpovědětVymazat
  4. Knížky kupuji, miluji a rozhodně sem s doporučením!

    Lucka

    OdpovědětVymazat
  5. Určite áno! Budeme sa tešiť.

    OdpovědětVymazat
  6. ano ano milujem knihy a niekedy uz neviem co dobre si precitat:) a na filmy mame podobny vkus tak knihy budu super tiez:)

    OdpovědětVymazat
  7. jsem pro! ikdyz ja jsem v knihach hrozny suchar.

    OdpovědětVymazat
  8. Knihy este viac ako filmy...!

    OdpovědětVymazat
  9. já hodně čtu a určitě by mě to zajímalo, můžu ti vřele doporučit "Co se stalo s Annou Boltonovou" to je super knížka, kterou jsem našla doma a naschla mě

    OdpovědětVymazat
  10. Rozhodne! Milujem knihy a bolo by výborné knihy, keby si nejaké aj doporučovala. Niekedy ani neviem, čo čítať, a veľmi chcem, tak by to možno aj pomohlo. :) Ms Rontgen | expressing myself

    OdpovědětVymazat
  11. ANO PROSÍM!! :D zrovna dneska jsem našla na youtube celou knizni komunitu a mam asi tak 3000 milionu knizek co si musim precist :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ráda čtu české autory. Rozhodně zkus Petru Hůlovou a Kateřinu Tučkovou. Miloš Urban je fajn oddechovka. Knihy si kupuji, když mají krásný obal :-)
    A co čteš ty?

    OdpovědětVymazat
  13. Knihy miluju a sbírám tipy na další tituly, i když je můj to-read seznam nekonečný, takže já jsem určitě pro a doporučení bych si rozhodně přečetla, jsem zvědavá, co tě tak zaujalo. :)

    OdpovědětVymazat
  14. tipy na knížky chci! pro mě lepší než filmy :))

    OdpovědětVymazat
  15. tipy na knížky by byly super! Čtu, kde se dá, ale poslední dobou už mi přijde, že není co, takže nápady jen ocením! :)

    OdpovědětVymazat
  16. och, knihové by boli superky :) daj daj! a na fotkách ti to pristane

    OdpovědětVymazat
  17. určitě by to bylo fajn :). já určitě za rok přečtu víc knížek než kolik vidím filmů, a občas mi i dochází fantazie, co si přečíst, tak budu jen ráda. a moc pěkný outfit :)

    OdpovědětVymazat
  18. určitě! a doporučuju goodreads.com je to hrozně šikovný :) (a můžeme se kamarádit na další sociální síti jééééj! :D - https://www.goodreads.com/user/show/28938656-alice-miller )

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.