čtvrtek 25. července 2013

THE GOLDEN AGE

Jak bylo na Colours jste si mohli zčerstva, v poslední den festivalu, přečíst u Zuz. Já jen dodám, že jsem navíc viděla Sigur Rós a Jamieho Cullum. Když jsem první večer slyšela Sigur Rós myslela jsem si, že lepší show neuvidím. Pak druhý večer vystoupil nejdříve Damien Rice, nám se zastavilo srdce, já myslela, že mě za něj nic už nic dalšího tak moc nechytne, a o hodinu později hrál Woodkid a ten vyvrátil všechny mé mylné domněnky - teprve tehdy jsem viděla nejlepší show a za srdce mě chytilo právě jeho vystoupení. Pak další večer fascinace The XX a máte tady ucelený přehled toho, co jsem na Colours považovala za nejlepší já. 

You could have already read about Colours experience from Zuz. I will just add, that I have also seen Sigur Rós and Jamie Cullum. When I have heard Sigur Rós the first evening I have thought that I will never seen the better show. Then during the second evening Damien Rice performed and our hearts stopped beating. I thought that there woud not be anything better, but hour after that there was Woodkid and he quickly proved me wrong. Only after that I have seen the best show. Then another evening I was fascinated by The XX and there you are, the complete summary of things that I liked about the Colours myself.

 tílko, kraťasy H&M, plátěnka Topshop, boty asos

12 komentářů:

  1. Coloursy byly úžasné! Mi se nejvíce libilo The Knife. Ale úžasní byli všichni.

    OdpovědětVymazat
  2. ježiš tobě to taaak sluší !!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, taky jsem byla na Colours, rozhodne Woodkid a The XX nejlepsi!

    OdpovědětVymazat
  4. aaah mňa tak strašne sigur ros nebavili
    neviem čím
    asi tým prostredím
    chcelo by to za dňa a menej ludíí

    OdpovědětVymazat
  5. plačem do vankúša ako moc sa chcem vrátiť

    OdpovědětVymazat
  6. ja som ta na Colours aj videla, aj zo Zuzkou, ale najako som nemama gule sa prihovorit. Si prenadherna :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsi hubeňounká :-). Ale kočka jako blázen! Moc ti to sluší :-). To je kostel u Husáku? :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja teda som na tie gýče, ale priznávam, že aj tento basic outfit sa mi veľmi páči, hlavne topánočky, paráda! A The XX ti velice závidím.

    OdpovědětVymazat
  9. krasny outfit! libi se mi ten top!
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  10. krasotinka! a trhá mi to žíly - až před pár dny sem zjistila že na colors byl i Devendra Banhart kterýho aktuálně zbožňuju :( byla jsi na něm?

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.