pondělí 8. července 2013

ČERVENCOVÁ FILMOVÁ DOPORUČENÍ

Vděčím svým filmovým zásobám a filmům, co jsem viděla před dvěma měsíci, jinak nevím co bych vám tady teď doporučila, protože poslední dobou na filmy nenacházím vůbec čas!

Fish Tank čekalo opravdu dlouho, než se k němu dostanu. Tip přišel od Zuz a já na něj neměla stále náladu. Je to nevšední snímek, donutí přemýšlet. Je spíše o výrazech než o komunikaci. Každopádně stojí za vidění!

Kůže, kterou nosím - film, který běžel v kinech už před dvěma lety, moc dobře si pamatuji, jak na něj se mnou nechtěl nikdo jít a já se k němu tedy dostala až teď po dvou letech. Byl geniální, jak jsem čekala, propracovaný do detailů, plný překvapení a zpětně mě štve, že jsem na něj tehdy nešla sama! 

Thelmu and Louise jsem dostala za úkol, občas mám fakt šílené mezery. Tady není ani, co psát - samozřejmě povinnost pro všechny, co neviděli. 

V kině jsem viděla Podfukáře, kde na vás čekají skvělé efekty, budete zmatení, nebudete chápat, budete se v tom ztrácet, ale stejně věřím, že vás to bude bavit jako mně!

Co jste naposledy viděli vy?

6 komentářů:

  1. ten Kužu kterou nosim (la piel que habito) je skvelý. Nedávno som ho videla v televízii aj v pôvodnom znení. Mám rada filmy od almodovara, pretože sú iné a hlavne sú v španielčine, ktorá sa tak dobre počúva :)
    Yanka z GingerYS

    OdpovědětVymazat
  2. Podfukarov sa chystam pozriet aj ja a dakujem za tu Thelmu a Louise, ja som na to zabudla! Musim pozriet :)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za tipy! :D Sama nevím na co koukat!:(

    OdpovědětVymazat
  4. Fish Tank je veľmi výrazný, vo svojej forme aj myšlienke. Veľmi sa mi páčil, ale ja zbožňujem Michaela Fassbendera, tak to môže byť dôvod :) Doporučujem aj jeho kontroverznú Shame.

    Ak si ešte nevidela, určite pozri Trance, výborný film, zaslúžil by si oveľa viac pozornosti, než akej sa mu dostáva. Veľmi podobné Inception, hypnotické, skvelé herecké výkony a hudba a James McAvoy a Vincent Cassel. Čo viac dodať :) http://www.csfd.cz/film/299291-trans/videa/

    OdpovědětVymazat
  5. Fish Tank jsem viděla někdy před X lety, ale dodneška si ho do detailu pamatuju - silnej zážitek!

    OdpovědětVymazat
  6. Thelma a Louise je jeden z mojich najoblubenejsich filmov :)
    a Podfukarov uz stahujem!
    http://chillychickblog.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.