středa 3. července 2013

HANGOVER

Fotky jsou ze zamračené, unavené neděle a ze 14°C. A pokud mi napíšete, že vůbec nevypadám unaveně, dostanete ode mě plusový bod. Ty teď uděluji moc ráda.
Photos are from clouded and tired Sunday with just 14°C. And if you write me that I don’t look tired at all, I will give you a little plus.  And I am giving those very gladly.

Soutěž vyhrává komentář číslo 40 -  slečna s emailem lucineczka.16@seznam.cz, která už má ve své schránce gratulační email .)

triko, kraťasy, bunda H&M, taška Primark, boty asos
Podivná momentka navíc tady!


12 komentářů:

  1. ten detail na kraťasoch je super! :) a vyzeráš skvele, že unavene, to by mi ani nenapadlo.

    OdpovědětVymazat
  2. akože keď ty takto vyzeráš, keď si unavená, tak si najväčšia kráska :D

    OdpovědětVymazat
  3. haha kdybys to porad nerikala a nepadaly ti ty vicka, tak si nevypadala unavene ani nazivo ,)) natoz na fotkach :*

    OdpovědětVymazat
  4. podle mě vypadáš skvěle :) kor když se směješ!

    OdpovědětVymazat
  5. Vyšívané kraťasy sú super, vôbec nevyzeráš unavene a teraz si prosím plusový bodík :D (samozrejme úprimne to myslím;)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš tak dokonalý nožky, asi se tu uslintam :))
    Sluší ti to Lindi! :*

    OdpovědětVymazat
  7. vypadáš náhodou fakt dobře! =) asi jsi dobrá herečka či co =D =D;) a líbí se mi hlavně parka a taky to obyč šedé triko;) to se hodí vždycky =)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.