úterý 22. července 2014

COLOURS 2014 VIA PHONE

Čas zase začal být neúprosný, víkendy obsazeny až do konce srpna... Na Colours jsem klasicky jako loni vytáhla jednorázový foťák, takže fotky budou další, až dofotím film, to mi letos nějak nevyšlo, vyfotit ho celý najednou. Zatím pár na instagramu zveřejněných fotek, ale i těch na které tam nedošlo .. Nejvíce jsem se těšila na koncert Zaz, nejvíce si užila koncert Bastille, největší krizi měla na koncertu Chata Fakera a největším překvapením pro mě byl John Newman. No jo, trochu jsme šly po těch hvězdách... A nejvíce pyšné jsme byly na Boo a její prezentaci na Pecha Kucha Night, která je každoročně na Colours!


na cestu za kávou do města jsme si půjčily kola pro Afriku

festivalová koksárenská zmrzlina z černých oliv, nejlepší zeleninové pisto z ostravské restaurace Pata Negra + zjištění, že z piva mám menší kocovinu než z vína, ale větší břicho..

Ostravanka coffee shop & La petite conversation jako nejlepší kombinace

první den na festivalu, Chat Faker

mladé kokosy jako nejlepší vyprošťovák (poslední den bych zkusila cokoliv, abych se probrala), rozmazaní Bastille a nejlepší místo

12 komentářů:

  1. čupr, vypadá, že jste stihly úplně všechno a báječně si to užily:)

    OdpovědětVymazat
  2. Vy jste micinky, ňuňu! To byly nervy. : ))

    OdpovědětVymazat
  3. Naplaveniny co si myslí, jak znaj nejlíp Prahu a vše..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počkej, jak tohle souvisí s festivalem Colours of Ostrava a tím, že jsem rodilý Ostravák ? :) Ty budeš asi z vesnice, viď ;)

      Vymazat
    2. A z čeho si usoudil/a, že holky si o sobě myslí, že ví vše?

      Vymazat
  4. Mrzí mě, že jsem Boo neviděla a nepotkala Vás , ale jako každý rok jsem byla na Colours pracovně, tak třeba příště !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co kde jsi tam pracovala? :) Myslím, že máme společného známého a divím se, že nezmínil, že tam někde jsi!

      Vymazat
  5. a zase jsem tě nepotkala, a to jsme na Bastille byly podle fotky skoro na stejným místě! ))

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem seděla hned za Zuz když jste čekali na Bastille, což bylo uplně skvělé vás tam potkat avšak o to trapnější by bylo něco vám říkat :D užila jsem si to taky maximálně asi i víc, než minulý rok :)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.