pondělí 14. července 2014

BOYFRIEND SHORTS

Pocitu, že boyfriend střih není pro holky s širšími boky jsem se zbavila, jakmile jsem si v Zaře tyhle kraťasy zkusila. Respektive jsem se na ten pocit vykašlala, po tom co jsem je třikrát vytáhla ven a usoudila, že v nich prochodím asi zbytek léta. Na jednodenní výlet v Praze, povalování se ve vlaku, parku, břicho nacpané burgerem, zmrzlinou, pekanovým koláčem, rybízovým koláčem, je to ta nejlepší volba. 

Což mě vede k zamyšlení, že na výletech se vážně chovám jako nenažranec .)) A přesně vím, z čeho tahle potřeba pramení - je to tím, že vždycky od mé poslední návštěvy Prahy do návštěvy další, se tam otevře nový slibný podnik, popřípadě kamarádi objeví další podnik, který musím vidět a já mám pak pocit, že bych je všechny nestihla obejít i kdybych do Prahy jela na měsíc a nevěnovala se ničemu jinému.. .)

 kraťasy Zara, triko H&M, sako Pimkie, taška Mango

3 komentářů:

  1. Dělají tě ještě štíhlejší, než ve skutečnosti jsi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvely outfit, moc ti to slusi, ale hlavne (!), mas uzasne nohy! :O :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sis zkrátila a obarvila vlasy vid?,-) Jinak super outfit, jako vždy. :)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.